سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت خواص بتن‌های حجیم

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
28 اردیبهشت

خواص بتن‌های حجیم


بتن‌های حجیم
خواص بتن‌های حجیم که در طراحی سازه‌های بتن حجیم مورد استفاده قرار می‌گیرد، عبارتند از وزن مخصوص، مقاومت‌های فشاری، کششی و برشی، مدول الاستیسیته، ضریب پواسون، خزش، ضرایب انبساط حرارتی، هدایت حرارتی، گرمای ویژه و انتشار. طراح می‌تواند در مرحلۀ شناخت و ابتدای مطالعات از مقادیری که در منابع معتبر آورده شده‌اند استفاده نماید. در طرح نهایی ضرایب و خواص مورد نیاز باید تا حد امکان از انجام آزمایش‌های آزمایشگاهی و بررسی‌های محلی استخراج شود.


خواص مقاومتی بتن‌های حجیم
مقاومت بتن با سن، نوع سیمان، جنس سنگدانه‌ها و دیگر اجزای نسبت‌های اختلاط، کیفیت اجرا، عمل آوری و شرایط محیطی تغییر می‌کند. عامل اصلی مؤثر در مقاومت بتن نسبت آب به سیمان است. ویژگی‌های مقاومتی بتن باید پاسخگوی بارگذاری اولیه، نیازهای اجرایی و شرایط بهره برداری باشد. در نظر گرفتن مقاومت‌های فشاری بتن در زمان بهره برداری امکان استفاده از مزایایی مانند بهره‌گیری از سیمان‌های آمیخته، کاهش سیمان مصرفی و به تبع آن کاهش دمای داخلی و کنترل ترک خوردگی بتن را میسر می‌سازد. مقاومت مورد نیاز بتن در سنین مختلف باید در مقاطع خواسته شده به دقت کنترل شود.


کاربران عزيز توجه داشته باشيد هنگام دانلود فايل از مرورگر internet explorer استفاده نکنيد ,vpn نيز غير فعال باشد تا با مشکل روبه رو نشويد.


عمران و ساختمان
قيمت فايل:6900 تومان
تعداد اسلايدها:27
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی