سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت پارلمان یا مجلس چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
27 اردیبهشت

 

شامل 23 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم سیاسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

در کشور ما کلمه مجلس معادل كلمه پارلمان parliament در زبان انگليسي است. ريشه كلمه پارلمان هم parliamentum در زبان لاتين است كه به طوركلي به معني گفت و گو يا مذاكره (talk) است. در حال حاضر پارلمان ها از ارکان اصلی بسياري از حكومت هاي جهان هستند.

 

⇐ پارلمان های امروزی چگونه به وجود آمده اند؟

ريشه پارلمان ها و مجالس مشابه آن به قرن هاي خيلي دور برمي گردد. حتی در دنياي باستان هم مراکزی مشابه پارلمان های امروزی وجود داشته است. اما پارلمان های امروزی براساس شرایط امروز جهان به وجود آمده و گسترش پیدا کرده اند.

پارلمان ها یا مجالس امروزی بيشتر كشورها از سيستم حكومت پارلماني كشور انگليس الهام گرفته اند. سیستم پارلمانی انگلیس، سيستم نمايندگي در پارلمان را در بسياري از کشورهای جهان تحت تأثير قرار داده است.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
پارلمان های امروزی چگونه به وجود آمده اند؟
سیستم پارلمانی چه ویژگی هایی دارد؟
آیا همه پارلمان های جهان "پارلمان" نامیده می شوند و شبیه به هم هستند؟
قدرت پارلمان از کجا سرچشمه می گیرد؟
مهم ترین وظایف پارلمان ها چیست؟
پاسخگویی در سیستم های مبتنی بر پارلمان به چه معنا و به چه دلیل است؟
پایان

 

عنوان : پارلمان یا مجلس چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 396 کیلوبایت

تعداد صفحات : 23

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


علوم سیاسی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:23
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی