سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت زندگینامه پی یر ژوزف پرودون

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
27 اردیبهشت

 

شامل 34 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد ، علوم اجتماعی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

پی‌یر-ژوزف پرودون (به فرانسوی: Pierre-Joseph Proudhon)‏(تولد:۱۵ ژانویه۱۸۰۹– درگذشت:۱۹ژانویه۱۸۶۵) فیلسوف، اقتصاددان و جامعه‌شناس فرانسوی و از متفکرین برجستهٔ فلسفهٔ سیاسی، نخستین کسی بود که خود را آنارشیست نامید و نگرش آنارشیسم را در حوزه فلسفه، اقتصاد و سیاست بسط و گسترش داد.

زندگی

پرودون فعالانه در انقلاب دوم فرانسه شرکت داشت و از تئوری پردازان اصلی آن بود. پرودون که از خانواده‌ای تهی دست برآمده، پدرش یک بشکه‌ساز فقیر از حومه فرانسه بود و زندگی را با فقر سپری کرده بود، چنانکه حتی فرصت تحصیل تخصصی را هرگز نیافته بود و «خودآموخته» محسوب می‌شد (یکی از دلایلی که مارکس در نامه‌ها و بحثهای خود پرودون را تحقیر می‌کرد) ، با این وجود او به زبانهای عبری، یونانی، لاتین و فرانسوی مسلط بود و مطالعات گسترده‌ای درباره تاریخ و سیاست داشت.

 و ...

فهرست مطالب

مقدمه
زندگی
دیدگاهها و آثار
اختلافات کلی با کارل مارکس
پایان

 

عنوان : زندگینامه پی یر ژوزف پرودون

فرمت : پاورپوینت

حجم : 288 کیلوبایت

تعداد صفحات : 34

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


اقتصاد
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:34
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی