سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت انواع قدرت از نظر فرنچ و ریون

دسته بندي: روانشناسی و علوم تربیتی / پاور پوینت
27 اردیبهشت

شامل 31 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی ، علوم سیاسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

رهبران بسیاری در دنیای تجارت وجود دارند که با داشتن قدرت مناسب، کارها را آن‌گونه که دوست دارند پیش می‌برند. آن‌ها به دلیل داشتن تجربه، اعتمادبه‌نفس، قدردانی از دیگران یا هر نوع قدرت دیگر، کارها را به‌خوبی تقسیم می‌کنند و به سرانجام می‌رسانند.

بسته به این‌که مدیر یا رهبر کسب و کار، از چه منبع قدرتی استفاده کند، نتایج تیم نیز متغیر خواهد بود. این منابع قدرت، بیشتر به رفتار رهبران وابسته است تا موقعیت قانونی که شرکت برای آن‌ها در نظر گرفته است. جان فرنچ و برترام ریون، روانشناسان اجتماعی هستند که در حدود نیم قرن پیش، در مورد منابع قدرت در رهبری کسب و کار تحقیق کرده‌اند. اگرچه تحقیقات آن‌ها مربوط به زمان بسیار دور است، اما هنوز می‌توان اطلاعات کامل و جامعی با استفاده از نتایج تحقیقات آن‌ها در این مورد به دست آورد. تحقیقات این روانشناسان به ما می‌آموزد که چرا برخی رهبران به‌خوبی روی ما تأثیر می‌گذارند. اگر شما نقش رهبر در کسب‌وکاری را بر عهده داشته باشید، با مطالعه‌ی نظریه‌های این افراد می‌توانید منابع جدید قدرت را برای خودتان کشف کنید.

و ...

  • فهرست مطالب
  • مقدمه
  • منابع قدرت
  • منابع قدرت موقعیتی
  • منابع قدرت شخصی
قيمت فايل:10000 تومان
تعداد اسلايدها:31
خريد فايل پاورپوينت
دسته بندی ها
تبلیغات متنی