سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت اميتای اتزيونی و ساختار كنترل سازمانی

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
27 اردیبهشت

 

شامل 32 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

اتزیونی  مدتی در دانشگاه های هیبر و اورشلیم،برکلی کالیفرنیا و  کلمبیای نیویورک به تدریس و  تحقیق اشتغال داشت،ولی او اکنون به عنوان جامعه شناس در دانشگاه جورج واشنگتن  مشغول تحقیق است.او آثار خود را با تمرکز بر نظم اجتماعی و این سوال که چرا سازمان   ها،یا دیگر مجموعه های اجتماعی،می توانند موجودیت داشته و به حیات خود ادامه   دهند،آغاز کرد.این سوال همان مسئله کنترل اجتماعی است که از زمان افلاطون اذهان  فلاسفه اجتماعی را به خود مشغول داشته و توماس هابس آن را به اصیل ترین شکل خود  مطرح کرده است. سازمان ها به عنوان ابزار یا وسایل طراحی می شوند.به وجود آودن  سازمان ها،اعم از دولتی،بازرگانی،آموزشی،سرگرمی آفرین و نظایر آنها به   دلایل  خاصی  است .

.به عبارت بهتر سازمان ها برای حصول به هدف ها یا آماج های خاصی شکل میگیرند و حال آنکه دلایل به وجود آمدن نظام های اجتماعی طبیعی مثل «خانواده»و مجموعه های  انسانی دیگر بسیار متنوع و متمایز از یکدیگر هستند. اتزیونی سازمان  ها را بر اساس سه نوع قدرتی که برای جلب فرمانبری کارکنان به کار می برند،تقسیم می کند.

و ...

 

عنوان : اميتاي اتزيونی و ساختار كنترل سازمانی

فرمت : پاورپوینت

حجم : 196 کیلوبایت

تعداد صفحات : 32

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


علوم اجتماعی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:32
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی