سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت تعریف استراتژی انحصار چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
27 اردیبهشت

 

شامل 30 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد،حسابداری و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

انحصار یا Monopoly از مفاهیم کلیدی در اقتصاد و مدیریت است. احتمالاً ترکیب‌های مختلفی از این واژه را شنیده‌اید. انحصار کامل، انحصار دوجانبه،‌ انحصار چندجانبه و انحصار طبیعی تنها نمونه‌هایی از کاربرد این مفهوم در اقتصاد و مدیریت کسب و کار هستند.

طبیعی است که در مدیریت و اقتصاد در مورد هر یک از این موارد، کتابهای متعدد نوشته شده است. اما با توجه به اینکه ما این واژه‌ها را برای حوزه استراتژی کسب و کار لازم داریم، فعلاً آشنایی با خود واژه‌ها (شبیه یک واژه نامه و نه بیشتر) در این مرحله، کفایت می‌کند.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
انحصار یا  Monopoly
انحصار طبیعی یا  Natural Monopoly
انحصار دولتی
انحصار دوجانبه
انحصار چند جانبه
پایان

 

عنوان : تعریف استراتژی انحصار چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 292 کیلوبایت

تعداد صفحات : 30

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


اقتصاد
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:30
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی