سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت جمعیت فعال چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
27 اردیبهشت

 

شامل 24 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

فعالیت(Activity)، یا به طور دقیق‌تر فعالیت‌ اقتصادی به کارها و اشتغالاتی گفته می‌شود که به تولید کالاها و خدمات سودمند و مؤثر در حیات اقتصادی جامعه مربوط هستند.

جمعیت فعال(Active)، بنا به تعریف کنفرانس بین‌المللی آمارشناسان، از افرادی(متشکل از زنان و مردان) ترکیب یافته که نیروی آماده‌ای را برای تولید کالاها و خدمات تشکیل می‌دهند.

بنابر تعریف، جمعیت فعال افرادی را در برمی‌گیرد که از لحاظ اقتصادی دارای فعالیت سودمند هستند و به تولید ثروت و خدمات اقتصادی می‌پردازند.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
انواع جمعیت فعال
جمعیت فعال بالقوه
جمعیت فعال بالفعل
میزان فعالیت
پایان

 

عنوان : جمعیت فعال چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 388 کیلوبایت

تعداد صفحات : 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


علوم اجتماعی
قيمت فايل:7800 تومان
تعداد اسلايدها:24
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی