سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت مفهوم جنگ در اندیشه های معاصر

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
27 اردیبهشت

 

شامل 27 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی ، اقتصاد و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

مفهوم "جنگ"، تعبیر و واژه ای است که در اندیشه های نوین حقوق بین الملل دارای خاستگاه خاصی می باشد. از این رو هر کدام از اندیشمندان، حقوقدانان و متفکران غربی به فراخور دانش خویش، …

مفهوم "جنگ"، تعبیر و واژه ای است که در اندیشه های نوین حقوق بین الملل دارای خاستگاه خاصی می باشد. از این رو هر کدام از اندیشمندان، حقوقدانان و متفکران غربی به فراخور دانش خویش، به تبیین دیدگاه خود در تحلیل این مفهوم مبادرت ورزیده اند. "اپنهایم" (‏openhiem‏) در تعریف خویش از جنگ بیان می‌دارد: "جنگ عبارت است از جدل بین دو دولت از طریق نیروی نظامی و قوای مسلحانه با هدف غلبه و تفوق بر یکدیگر و اعمال شرایط دلخواه توسط طرف پیروز". "وردوس" (‏Verdoss‏) ‏‎ ‎جنگ را جدلی مسلحانه بین دولت ها تلقی می نماید که در طی آن کلیه روابط صلح آمیز و مسالمت بار به حالت تعلیق و و قفه درآمده است. در تعریفی دیگر آمده است، "جنگ عبارت از مجموعه ای از اقدامات و عملیات مسلحانه و قهرآمیز است که در چهار چوب مناسبات کشورها رخ داده و موجب اجرای اصول و قواعد خاصی در مناسبات بین دو کشور و حتی در مناسبات با دیگر کشورهای ثالث نیز می گردد". با آنکه در تعریف مفهوم جنگ بین اندیشمندان غربی اتفاق نظر وجود ندارد، ولی می‌توان وجه اشتراک این تعاریف را در شاخصه‌های ذیل اجمالاً مورد بررسی قرار داد:

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
عاملین جنگ
انگیزه جنگ
نوع عملیات
غایت و هدف
پایان

 

عنوان : مفهوم جنگ در اندیشه های معاصر

فرمت : پاورپوینت

حجم : 336 کیلوبایت

تعداد صفحات : 27

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


علوم اجتماعی
قيمت فايل:7800 تومان
تعداد اسلايدها:27
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی