سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت هستی شناسی صلح بین الملل

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
27 اردیبهشت

 

شامل 50 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی ، اقتصاد و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

منشور سازمان ملل متحد که سند موسس این سازمان است در مقدمه خود زیست همراه با مدارا و تساهل را از پیش شرط های برقراری صلح می داند:

ما مردمان ملل متحد با تصميم به محفوظ داشتن نسل های آينده از بلای جنگ، . . . با اعلام مجدد ايمان خود به حقوق بنیادین بشر و به کرامت و ارزش انسان، . . . و برای نيل به اين اهداف به مدارا كردن و زيستن در صلح با يكديگر با روحيه حسن همجواری مصمم شده ایم ....

اعلاميه جهانی حقوق بشر در ماده 26 خود در خلال تبیین شیوه صحیح آموزش و پرورش بیان می کند: آموزش بايد حسن تفاهم، گذشت و احترام به عقايد مخالف و دوستی میان ملل و گروه های نژادی يا مذهبی را ترويج نماید.

مقدمه اساسنامه يونسكو نیز تصریح می کند:از آنجا که جنگ از ذهن و فکر آدمیان آغاز می شود، حفاظت و دفاع از صلح نیز باید در ذهن و فکر بشر ساخته و پرداخته شود. . . صلح پایدار، بايد بر اساس همبستگی معنوی و عقلانی بشر بنا شود.

یکی از مهمترین اسناد بین المللی در خصوص ترویج زیست بین المللی بر مبنای مدارا و تکثر گرایی، "اعلاميه اصول مدارا" است که در 16 نوامبر 1995 در یونسکو تدوین و تصویب گردید. و این تاریخ، هر ساله روز جهانی مدارا نامیده شد.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
چهارچوب تئوریک مفهوم صلح
صلح مثبت و منفی
صلح در روابط بین الملل
واقع گرایی و صلح
سازه انگاری
پایان

 

عنوان : هستی شناسی صلح بین الملل

فرمت : پاورپوینت

حجم : 412 کیلوبایت

تعداد صفحات : 50

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


علوم اجتماعی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:50
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی