سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت دولت الکترونیک چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
27 اردیبهشت

 

شامل 46 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی، روانشناسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

تاریخ تمدن بشری در سیر تکاملی خود شاهد تحولات و پیشرفت های بسیار تأثیرگذاری بوده است. پس از انقلاب کشاورزی و انقلاب صنعتی، امروزه انقلاب اطلاعات و انقلاب ژنتیک این حرکت را تکامل بخشیده است. شکل گرفتن یک جامعه ی اطلاعاتی و کاربرد گسترده ی «فناوری اطلاعات و ارتباطات» تأثیر زیادی بر حوزه های مختلف داشته است .

استفاده ی گسترده از تکنولوژی های نوین جهانی، باعث به وجود آمدن مفهوم «جامعه ی اطلاعاتی»شده است. این مفهوم ناظر به پیشرفت های خیره کننده در پردازش، نگهداری و انتقال اطلاعات است که در واقع به کاربرد تکنولوژی های ارتباطی در تمام زوایای حیات اجتماعی انجامیده است .

پیشرفت های چشم گیر فناوری اطلاعات طی سالهای اخیرروابط میان شهروندان و دولت را تحت تأثیر قرار داده است. بسیاری از دولت ها سعی می کنند با استفاده از فناوری اطلاعات دست به تغییراتی در ساختار خود زنند. دلایل تمایل بخش دولتی به استفاده از فناوری های جدید از جمله اینترنت شامل:

قابلیت های متحیر کننده ی فناوری اطلاعات، افزایش تقاضای شهروندان به منظور ارائه ی خدمات سریع تر و کاراتر، افزایش فشارهای سیاسی و هم چنین موفقیت هایی که تجارت الکترونیک در بخش خصوصی به همراه داشته است و... می باشد .

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
مفهوم دولت الکترونیک
تعاریفی از دولت الکترونیک
مراحل استقرار دولت الکترونیک
محورهای مهم ایجاد دولت الکترونیکی
مزایای دولت الکترونیک
چالش های فراروی دولت الکترونیک و موانع ایجاد آن
نتیجه گیری
پایان

 

عنوان : دولت الکترونیک چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 348 کیلوبایت

تعداد صفحات : 48

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


علوم اجتماعی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:46
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی