سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت آسیب شناسی چت

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
27 اردیبهشت

 

 شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی، روانشناسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

اینترنت یکی از ابزارهایی است که از زمان ورود به ایران همواره در ارزیابی کاربردهایش مخالفان و موافقانی داشته است. مانند هر فناوری دیگری که تسهیلاتی را برای زندگی ما فراهم می­کند، اینترنت نیز می­تواند کاربردهای اقتصادی، فرهنگی، ارتباطی و اجتماعی داشته باشد اما آسیب­هایی را نیز در پی دارد پس هم می­تواند مفید باشد و هم مضر. نحوه­ی برخورد ما با اینترنت در حال حاضر با گذشته فرق می­کند. امروز اینترنت به طور جدی وارد همه­ی جنبه­های زندگی ما شده است. ما نمی­توانیم تصور انجام کارهای خود بدون اینترنت را داشته باشیم. میزان کاربران اینترنت به شدت افزایش یافته است. در این میان جوانان قشری هستند که عمده­ی کاربران آن را تشکیل می­دهند و در صورت استفاده­ی نادرست در معرض آسیب­های جدی هم قرار دارند. دسترسی به اینترنت از هر جایی و هر نقطه­ای برای همه امکان پذیر است و همین سهولت دسترسی یکی از عوامل استقبال افراد و به وِیژه جوانان از آن می­باشد.

اینترنت، همانطور که در بالا هم گفته شد، کاربردهای فراوانی دارد. امور تجاری و تبلیغات، مسائل فرهنگی، ارتباطات همه با اینترنت آسانتر و کارآمدتر شده­اند. در استفاده از آن باید مسائل امنیتی و حقوقی رعایت شود تا بتوان همواره از آن به عنوان وسیله­ای که زندگی را راحت­تر کرده است، نام برد.از جمله کاربردهای اینترنت که مورد توجه تعداد زیادی از کاربران و به ویژه جوانان و نوجوانان قرار گرفته است، "چت" می­باشد.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
تعریف چت
کاربرد­های چت
آسیب­های چت
نتیجه گیری 
پایان

 

عنوان : آسیب شناسی چت

فرمت : پاورپوینت

حجم : 324 کیلوبایت

تعداد صفحات : 36

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


علوم اجتماعی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:36
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی