سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت سرمایه گذاری فرشته چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
26 اردیبهشت

 

شامل 50 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد ، حسابداری و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

«سرمایه گذاری فرشته» نوعی سرمایه گذاری عادلانه است. سرمایه گذار فرشته شخصی است  با سرمایه ‌ی خالص بالا که از سرمایه‌ ی شخصیِ خود برای سرمایه گذاری استفاده می‌کند و برای این سرمایه گذاری تنها به تصمیمات خود متکی است.

سرمایه گذاران معمولا به‌امید رسیدن به سود، در کسب‌وکار شما سرمایه گذاری می ‌کنند (به‌صورت خرید سهام)؛ برای همین نه‌تنها کسب‌وکار شما را با افزایش سرمایه  حمایت می ‌کنند، بلکه تجربه و دانش خود را نیز در راستای کسب موفقیت در اختیار شرکت شما قرار می‌دهند.

آنها می‌ توانند به‌تنهایی سرمایه گذاری کنند یا در قالب سندیکا (گروهی از فرشته‌ ها) این کار را انجام بدهند. هر سرمایه گذار فرشته ‌ به حوزه ‌ی خاصی از کسب و کار علاقه‌مند است. این افراد معمولا مبالغی بین ۴۰ میلیون تا ۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری می ‌کنند. همچنین به‌واسطه ‌ی سندیکاها این مبالغ تا ۸ میلیارد تومان نیز می ‌رسد.

       سرمایه گذاران فرشته به‌دنبال رسیدن به اهداف سرمایه گذاریِ خود در پروسه‌ ای ۳ تا ۸ ساله‌اند. درنتیجه از همان ابتدا موقعیت کسب‌وکار شما را می ‌سنجند تا ببینند شرکت‌تان می‌تواند به اهدافش برسد یا نه.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
محل دادوستد سرمایه گذاری فرشته
آیا قوانین و مقررات خاصی برای سرمایه گذاری فرشته وجود دارد؟
تفاوت سرمایه گذاری فرشته با سرمایه گذاری خطرپذیر چیست؟
فرشتگان چه مقدار در کسب‌وکارها سرمایه گذاری می­‌کنند؟
معمولا چه میزان سهم باید در ازای سرمایه گذاری پیشنهاد شود؟
کسب‌وکار باید در چه شرایطی باشد تا بتواند امنیت سرمایه گذاری را تضمین کند؟
فرشتگان به‌دنبال چه چیزی در یک کسب‌وکار می­‌گردند؟
پایان

 

عنوان : سرمایه گذاری فرشته چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 324 کیلوبایت

تعداد صفحات : 50 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


اقتصاد
قيمت فايل:9800 تومان
تعداد اسلايدها:50
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی