سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت تفاوت مردان و زنان در محیط کار

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
26 اردیبهشت

 

شامل 47 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی، روانشناسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

در سالهای اخیر، زنان زیادی در بخشهای دولتی و غیردولتی استخدام شده اند (میزان اشتغال زنان در كشورهای پیشرفته 35 تا 48 درصد، در حالی كه این رقم برای كشور ما1/10 است . ولی به دلایل مختلف ، كمتر به موقعیتهای عالی پیشرفت كرده اند. درسازمانهایی نیز كه زنان در رتبه های بالا به عنوان افراد متخصص فعالیت می كنند، هنوز این مسئله درك نشده است كه محیط كاری طراحی شده به وسیله مردان لزوما یك مكان مناسب و حمایت شده ای برای زنان نیست . تنها سازمانهای خاصی در دنیا وجود دارند كه از یك سو سازگاریهای مورد نیاز بین فرهنگ و محیط كارشان ایجاد كرده اند، تابدین صورت زنان قادر باشند مسیر حرفه هایشان را باموفقیت طی كنند; و از سوی دیگرزمینه لازم را برای توسعه و پیشرفت زنان آماده كرده اند.

در این مبحث مطرح شده است كه هیچ شواهد منطقی وجود ندارد كه نشان دهدزنان توانایی مدیریت ندارند، بنابراین اگر زنان واجد شرایط برای رهبری هستند، چرا درهنگام استخدام زنان ، تبعیضهای زیادی اعمال می شود؟ چرا بیشتر آنها بعد از استخدام به رده های عالی نمی رسند؟ و چرا اختلاف زیادی بین تعداد زنان و مردان و همچنین تفاوت فاحشی در موقعیت آنها وجود دارد و درصد كمتری از زنان ، كاركنان عالی سازمان راتشكیل می دهند؟

و ...

فهرست مطالب

مقدمه

موانع موجود در زمینه پیشرفت زنان

دیدگاههای كلیشه ای

ویژگیهای متفاوت زنان

مباحث تئوریك در زمینه مدیریت زنان

وظیفه سازمانها

نتیجه گیری

پایان

 

 عنوان : تفاوت مردان و زنان در محیط کار

فرمت : پاورپوینت

حجم : 308 کیلوبایت

تعداد صفحات : 47

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


علوم اجتماعی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:47
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی