سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت نظریه جامعه شناسی معرفت هربرت بلومر

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
26 اردیبهشت

 

شامل 67 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

جامعه شناسی معرفت به رابطۀ میان معرفت و زمینه های اجتماعی معطوف می باشد, اگر چه معنای معرفت و زمینۀ اجتماعی نزد هر کدام از جامعه شناسان, گوناگون تعبیر شده است

در این مبحث کوتاه سعی شده‏است وجوه مشترک نظریه بلومر و بنیانگذاران معروف جامعه‌شناسی معرفت، بویژه نگرش مارکس و مارکس‏گرایان نو، به اختصار بیان شود، تا ضمن معرفی چارچوب نظری جامعه شناسی معرفت بلومر، جایگاه نظریۀ وی، در این فرآیند مشخص گردد. بنابراین، مدخل این مبحث با چند تعریف و مروری تاریخی آغاز می‌شود تا نکات مشترک چشم‌انداز بلومر در متن نظریه‌های بزرگ نگریسته شود. در ادامه بحث سعی شده تا نظریۀ بلومر در مقایسه با تعابیر مارکس و مارکس‏گرایان نو، بویژه نظریه تفسیر‏گرایی وی در قالب جامعه شناسی معرفت توضیح داده شود. در این توضیح شرح اصطلاحات کلیدی در اصول و قضایای بنیادی در نشریه بلومر، براساس مکتوبات وی مبنا قرارگرفته و تلاش شده‏است تا ارتباط منطقی نظریات وی- ونه روال تاریخی نوشته‌های او- مورد توجه قرار گیرد. سرانجام چشم‌انداز بلومر در جامعه‌شناسی معرفت در عین تأکید بر نکات اصلی کنش متقابل‌گرایی نمادی، با سوگیریهای جامعه‌شناسی رادیکال همسازتر تشخیص داده‏شد.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه

بنیان عمومی نظری: از مارکس به بعد

چارچوب نظری بلومر در جامعه‌شناسی معرفت

مارکس و بلومر در قلمرو جامعه‌شناسی معرفت

نظریه کنش پیوسته

نظریه در هم‏تنیدگی کنش و کنش پیوسته

دو خصیصه مؤیّد در کنش پیوسته

خصائص پنجگانه کنش پیوسته

بازگشت به قضیه دوم

بررسی خصیصه پنجم و ارتباط آن با قضیه سوم

پایان

 

عنوان : نظریه جامعه شناسی معرفت هربرت بلومر

فرمت : پاورپوینت

حجم : 344 کیلوبایت

تعداد صفحات : 67

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


علوم اجتماعی
قيمت فايل:9800 تومان
تعداد اسلايدها:67
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی