سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت زندگینامه پائولو فریره

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
26 اردیبهشت

 

شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی ، اجتماعی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

آشنایی با فریره

پائولو فریره ، فیلسوف تعلیم و تربیت برزیلی ، یکی از برجسته ترین و مشهورترین نظریه پردازان و آموزگاران آموزش و پرورش انتقادی است. وی در سال 1921 در خانواده ای فقیر به دنیا آمد. او دکتری خود را در سال 1959 با نگارش رساله ای در زمینه ی فلسفه ی تعلیم و تربیت از دانشگاه رسیف اخذ کرد.

اندیشه های فریره در  فلسفه ی تعلیم و تربیت ، نخست در رساله ی دکترایش بیان شد، اما روش سواد آموزی خود را عملا در سال 1962 تجربه کرد. او به 300 کارگر روستایی در ظرف 45 روز خواندن و نوشتن آموخت. روشهای وی در آموزش بزرگسالان بیسواد چنان گسترش یافت که تهدیدی برای حکومت فرسوده برزیل به وجود آورد. به همین دلیل در سال1964  بعد از کودتای نظامی ، ارتش این محافل را بر هم زد و او را تبعید کرد. او در سال 1980 به وطنش بازگشت و تا سال 1986 به سوادآموزی بزرگسالان پرداخت و در سال 1989 رئیس آموزش و پرورش شهر شد.

و ...

فهرست مطالب

آشنایی با پائولو فریره

تعریف آموزش انتقادی

انسان از نظر فریره

پرورش آگاهی انتقادی 

مقایسه آموزش طرح مسئله و آموزش بانکی

آشنایی با نظریات فریره در باب گفتگوَ 

آزادی و ستم پذیری

معلم در نقش هماهنگ کننده و دانش آموزان در نقش اعضای گروه

محتوای آموزشی

خود ارزیابی در آموزش طرح مسئله

نتایج کار فریره

جداول

پایان

 

عنوان : زندگینامه پائولو فریره

فرمت : پاورپوینت

حجم : 372 کیلوبایت

تعداد صفحات : 42

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


علوم تربیتی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:42
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی