سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت وندالیسم اجتماعی چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
25 اردیبهشت

 

شامل 50 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

تا کنون چندبار به نوشته های روی صندلی اتوبوس یا دیوارهای کلاس دقت کرده اید؟ چنددفعه از کنده کاری روی درخت ها و نوشتن یادگاری بر آثار باستانی احساس تأسف کرده اید؟ کدام یک از شما در هنگام رانندگی در خیابان متوجه درگیری فیزیکی و فحاشی دو راننده به یکدیگر شده اید و سری تکان داده و با خودتان گفته اید: اینها مخل آرامش جامعه اند؟

بارها و بارها در جامعه شاهد این گونه برخوردها و هنجارشکنی ها هستیم. رفتارهایی که هیچ تطابقی با قوانین زندگی اجتماعی ندارد و گویا بر بعضی افراد قانون جنگل حاکم است که دست آنها را برای انجام هر عمل نابجا در جامعه باز گذاشته است. مشکلی که نه تنها در حال حاضر بلکه از گذشته های دور وجود داشته و همواره عده ای را به بحث پیرامون راه های رفع آن واداشته است.

زندگی در جامعه نیازمند رفتارها و هنجار های اجتماعی است. قوانین بخشی از نظم موجود در اجتماع را تأمین می کنند اما همیشه نمی توانند به تنهایی زمینه زندگی مسالمت آمیز انسان ها را در کنار یکدیگر فراهم سازد بلکه شعور اجتماعی افراد است که بدون وجود قانون نیز آنها را به  رعایت ارزش ها و هنجارهای جامعه در این زمینه وا میدارد.اگر هر شخص خود را در برابر آنچه انجام می دهد مسئول بداند حتی اگر قانونی برای توبیخ و تشویق او در نظر گرفته نشود بازهم در وجدان خویش  احساس جوابگویی  دارد و حتی در خلوت هم کاری خلاف هنجارهای اجتماعی انجام نمی دهد. اما متاسفانه بسیاری از افراد بدون توجه به حق مساوی همه مردم در بهره مندی از امکانات و آسایش، به راحتی حاضر می شوند به منظور تخلیه روانی خود دست به هر نوع خرابکاری در اجتماع بزنند. این پدیده را وندالیسم اجتماعی می گویند.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
تعریف وندالیسم اجتماعی
انواع وندالیسم
عوامل  وندالیسم وراههای جلوگیری از آن
راهکارهای مبارزه با وندالیسم
پایان

 

عنوان : وندالیسم اجتماعی چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 440 کیلوبایت

تعداد صفحات : 50

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


علوم تربیتی
قيمت فايل:9800 تومان
تعداد اسلايدها:50
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی