سایت کاریابی جویا کار

مبانی نظری پرداخت الکترونیکی ، تجارت الکترونیک ، صنعت بانکداری

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
25 اردیبهشت

(فصل دوم تحقیق)


مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش پرداخت الکترونیکی
تجارت الکترونیک
تجارت الکترونیک مفهوم گسترده­ای دارد که در بر گیرنده فعالیت­هایی نظیر مبادله کالا و خدمات دارای ارزش از طریق یک شبکه رایانه­ای و از راه دور با وسیله ارتباطی مشخص می­باشد . برای تجارت الکترونیک تعاریف متنوعی شده است که در تمامی آنها، جنبه­های اساسی و مشترک به چشم می خورد. در اینجا، به بعضی از این تعاریف پرداخته می­شود:
    تجارت الکترونیک عبارتست از: خرید، فروش و مبادله کالا و خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های کامپیوتری از جمله اینترنت (شامیلا،2003).
 
    تمام ابعاد و فرایند بازار را که بتوان با اینترنت و تکنولوژی وب انجام داد را تجارت الکترونیکی گویند (لین و چانگ لی, 2003).
    به طور کلی واژه تجارت الکترونیک اشاره به معاملات الکترونیکی می­نماید که از طریق شبکه­های ارتباطی انجام می­پذیرد. ابتدا، خریدار یا مصرف کننده به جستجوی یک مغازه مجازی از طریق اینترنت می­پردازد و کالایی را از طریق وب یا پست الکترونیکی سفارش می­دهد و نهایتا کالا را تحویل می­گیرد (شوهانگ، 2001).
    تجارت الکترونیک اجرا و هماهنگی فرایندهای حیاتی سازمان­های اقتصادی، از قبیل طراحی، تأمین مواد و خدمات، تولید، فروش، اجرای سفارشات، ارایه خدمات از طریق بکارگیری حرفه­ای رایانه­ها و فناوری ارتباطات و داده­های ذخیره شده در رایانه­ها را بر عهده دارد (کرسپو و همکاران، 2008).


علوم انسانی
قيمت فايل:25000 تومان
تعداد اسلايدها:33
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی