سایت کاریابی جویا کار

مبانی نظری بهبود عملکرد سازمان ، عملکرد بانک

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
25 اردیبهشت

(فصل دوم تحقیق)

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

بهبود عملکرد سازمان

در راستای رشد و توسعه پایدار كشورها، توجه به بالندگی سازمان ها، از جمله سیاست های مورد توجه همه مدیران می باشد. بانك ها هم از این موضوع مستثنا نیستند. در بانكداری نوین، مؤلفه­های متعددی وجود دارند كه بر روند تأمین منابع مالی بانك­ها و مؤسسات مالی تأثیر می گذارند. شناسایی و تعیین میزان تأثیر و نوع ارتباط این مؤلفه­ها با موفقیت بانك ها در تأمین منابع مالی، مقوله­ای مهم می­باشد. امروزه شرایط و موقعیت­های مؤسسات مالی و بانك­ها با یكدیگر یكسان نیست و ممكن است كه مؤلفه های تأثیرگذار بر تأمین منابع مالی حتی برای هر یك از شعب یك گروه بانكی متفاوت باشد. (اکرامی، 1390، ص13)

صنعت بانکداری، از جمله صنایع مهم و مطرح دنیاست و گسترش روزافزون دانش بشری در زمینه علوم الکترونیکی سبب شده است كه این صنعت نیز از این دانش بهره فراوان داشته باشد. امروزه بانك­ها در كشورهای پیشرفته به عنوان رهگشا، مشاور حرفه­ای، متخصص در افزایش منابع مالی شركت­ها و جمع آوری و تبادل اطلاعات لازم برای مشتریان خود عمل می­كنند و یکی از موتورهای محرك اقتصادی هر كشور محسوب می­شوند. این امر سبب شده است تا فضای رقابتی تنگاتنگی میان آن­ها برقرار شود.
علوم انسانی
قيمت فايل:21000 تومان
تعداد اسلايدها:26
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی