سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت سازمان بین المللی IRRI چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
24 اردیبهشت

پاورپوینت سازمان بین المللی IRRI چیست

 

شامل 46 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد ، کشاورزی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مفهوم  IRRI 

مؤسسه تحقیقات بین المللی برنج (IRRI) یك سازمان آموزشی تحقیقاتی و مستقل می باشد كه در بیش از ده كشور دارای دفتر نمایندگی است . هدف اصلی این موسسه یافتن روش های پایدار برای اصلاح وضعیت معیشتی حال و آینده زارعان فقیر ، مصرف كنندگان برنج و در عین حال حفاظت از محیط زیست است . بیشترین فعالیت IRRI همكاری با موسساتی است كه در خصوص توسعه و تحقیقات برنج ، جوامع زراعی مربوط به برنج و نیز تولیدكنندگان برنج اقدام می كنند .

IRRI  در سال ۱۹۶۰ به وسیله Ford و Rockefeller و با همكاری دولت فیلیپین تاسیس گردید . فعالیت های تحقیقاتی این موسسه در سال ۱۹۶۲ آغاز و هم اكنون برآورد می شود این تحقیقات شامل نیمی از جمعیت جهان باشد .

مراكز تحقیقاتی موسسه IRRI دارای آزمایشگاه و امكانات آموزشی در سطح ۲۵۲ هكتار مزرعه آموزشی و در محوطه دانشگاه فیلیپین Los Banos می باشد كه حدود ۶۰ كیلومتری جنوب مانیل پایتخت كشور فیلیپین واقع است . در كنار تحقیقات صورت گرفته بر روی برنج ، IRRI  در جوامع محلی فعالیت در زمینه آموزش و پژوهش و فعالیت های عملی پیرامون كسب درآمد حاصل از فروش برنج را ایجاد كرده است . همچنین پروژه های كشاورزی را در جوامع مختلف با هم هماهنگ ساخته و نیز شرایط بهبود وضعیت كنونی موسسات وابسته به خود را فراهم می كند .

دلیل وجود یك مركز تحقیقاتی برای برنج تولید برنج یكی از مهم ترین فعالیت های اقتصادی قابل بحث بر روی كره زمین است . تقریبا نیمی از مردم در دنیا ، حداقل یك بار در روز برنج مصرف می كنند . بسیاری از این مصرف كنندگان برنج در میان فقیرترین ملل جهان قرار دارند . به دلیل اهمیت این گیاه زراعی برای تامین نیاز غذایی ، موفقیت در افزایش تولید ، سبب بهبود سطح زندگی كشاورزان همچنین به دلیل این كه مزارع برنج ۱۱ درصد از اراضی قابل كشت در سراسر دنیا را به خود اختصاص داده ، تحقیقات پیرامون اصلاح تولید و تاثیر آن برروی محیط زیست امری حیاتی است .

موسسه IRRI با هدف كمك به زارعان فقیر در كشورهای در حال توسعه ، پرورش و تولید برنج بیشتر در زمین كمتر ، استفاده از آب كمتر ، نیروی كار كمتر و استفاده از نهاده های شیمیایی كمتر تاسیس شد

و ...

فهرست مطالب

مفهوم  IRRI
سرمایه گذاران  IRRI
گروه مشاوره بین المللی تحقیقات كشاورزی
چالش ها
چالش های آینده  IRRI
پایان 

 

عنوان : سازمان بین المللی IRRI چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 480 کیلوبایت

تعداد صفحات : 46 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


اقتصاد
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:46
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی