سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت اصول مقدماتى برنامه ‌ریزى آموزش و پرورش

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
23 اردیبهشت

 

شامل 22 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

دوره‌هاى اولیه برنامه‌ریزى آموزشى دهه ۱۹۵۰ - ۱۹۶۰ در کشورهاى جهان سوم مبناى علمى استوارى نداشتند. کمبودها و عیب‌هایى که در این برنامه‌ها آشکار شد، برنامه‌ریزان را به مطالعه و جستجوهاى علمى برانگیخت، و منجر به یافتن سه اصل مقدماتى برنامه‌ریزى آموزش و پرورش شد.

سه اصل مقدماتى برنامه‌ریزى آموزش و پرورش، به‌طورى که راسخ آنها را در کتاب تعلیم و تربیت در جهان امروز توصیف کرده است عبارتند از:

 انطباق برنامه‌هاى آموزش و پرورش با نیازهاى توسعه ملى

منظور اصل سوم این است که برنامه‌ریزى آموزش و پرورش نباید به‌طور مجزا و منفک در برنامه‌ریزى‌ عمرانى و اجتماعى انجام گردد، بلکه باید با برنامه‌هاى اقتصادی، اجتماعی، و فرهنگى هماهنگ و هم‌ساز باشد، و در چارچوب برنامه‌ریزى توسعه ملى صورت گیرد.

 و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

 انطباق برنامه‌هاى آموزش و پرورش با نیازهاى توسعه ملى

همبستگى سطوح مختلف و انواع آموزش و پرورش

هماهنگى توسعه کمى با رشد و بهبود کیفى آموزش

پایان

 

عنوان : اصول مقدماتى برنامه ‌ریزى آموزش و پرورش

فرمت : پاورپوینت

حجم : 484 کیلوبایت

تعداد صفحات : 22 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


علوم تربیتی
قيمت فايل:6800 تومان
تعداد اسلايدها:22
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی