سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت بررسی سیستم حقوق و دستمزد آزمایشگاه فنی و مکا نیک خاک استان خراسان رضوی

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
9 تیر

در 82 اسلاید قابل ویرایش

 


تاریخچه فعالیت شرکت :
    شرکت سهامی خاص آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک طبق مصوبه مورخ 28 فروردین ماه 1362 مجلس شورای اسلامی تاسیس و در تاریخ 11/3/1366 تحت شماره 65535  در اداره ثبت شرکتها و موسسات تجارتی تهران به ثبت رسیده است . طبق قانون تاسیس شرکت ، ریاست مجمع عمومی به عهده وزیر راه وترابری می باشد . قبل از تاسیس شرکت فعالیتهای آن طبق مصوبات هیئت دولت تحت نام بنگاه آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک انجام می گرفته است . اساسنامه شرکت سهامی خاص آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک در جلسه مورخ 18 بهمن ماه 1363 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 30/11/1363 به تایید شورای نگهبان رسیده است .
اساسنامه شرکت :
فصل اول: کلیات سرمایه :
 1- شرکت دارای شخصیت حقوقی ومالی مستقل و وابسته به وزارت راه و ترابری است که طبق مفاد این اساسنامه و قوانین و مقررات مربوط به شرکتهای دولتی اداره خواهد شد .
 2- مدت شرکت نامحدود و مرکز اصلی آن در تهران و در محلی است که هیئت مدیره تعیین می کند شرکت می تواند با تصویب مجمع عمومی در نقاط مختلف کشور با رعایت قوانین و مقررات مربوط شعبه دایر نماید .
3- سهام شرکت ازتعدادی سهم 10000 ریالی تشکیل شده است و کلیه سهام آ ن مربوط به دولت است .
فصل دوم : موضوع فعالیت ، وظایف و اختیارات شرکت :
 1- مطالعه خواص فیزیکی مکانیکی و شیمیائی خاک و مصالح ساختمانی مانند بتن ،سیمان قیر و آسفالت .
2- تهیه و تدوین استانداردها به منظور انتخاب و تعیین روشهای مناسب
3- آموزش کارشناسان و تکنسین ها و متخصصین شرکت و دیگر متقاضیان بخش دولتی و غیر دولتی .
  4- ارائه ، خرید و فروش کلیه خدمات مربوط به موضوع شرکت
 5- مطالعه ، طراحی ، محاسبه و همچنین نظارت و مشاوره در موارد مکانیک خاک و سنگ ، راه ،     فرودگاه ، بنادر ، راه آهن ة ژئوتکنیک و مقاومت مصالح طبق ضوابط سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور .        
 6- ارتباط با منابع علمی ایران و جهان به منظور تبادل اطلاعات و روشهای جدید .
فصل سوم - ارکان شرکت :
ماده 6- ارکان شرکت عبارتند از:
الف – مجمع عمومی          ب- هیئت مدیره           ج- بازرس (حسابرس)
ماده 7- مجمع عمومی شرکت از افراد زیرتشکیل می شود :
  1- وزیر راه وترابری ( رئیس مجمع عمومی )
  2- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
  3- وزیر امور اقتصاد ودارایی
تاریخچه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خراسان رضوی:
تاریخچه و تشکیل آزمایشگاه در استان به سالهای اولیه دهه 40 برمی گردد. در سال 42 آزمایشگاه مشهد به صورت یک واحد محلی جهت کنترل محورمشهد ، قوچان شروع به کار و به تدریج گسترش یافت به طوری که اکنون مجموعه مذکور به صورت اداره کل و با امکانات فنی ، پرسنلی و تجهیزاتی بسیار بالا جوابگوی کلیه پروژه های در سطح استان می باشد . آزمایشگاه استان خراسان در حال حاضر دارای 4 شعبه در شهرهای مشهد، نیشابور، سبزوار، گناباد و حدود پنجاه واحد محلی مستقر در پروژه های مهم در سطح استان وظیفه مهم کنترل کیفی آنها را به نحواحسن به انجام می رساند .
علاوه برآن انجام آزمایشات کامل ژئوتکنیک جهت طراحی پی مناسب ، ارائه طرح بتن ،ارائه طرح آسفالت ، مطالعات مسیر، کنترل جوش به روشهای بازرسی چشمی رنگهای نافذ ، امواج مافوق صوت (اولتراسونیک)، تعیین مقاومت کششی میلگرد و آزمایشات قیر و آزمایشات سیمان ، آزمایش کیفیت بازتاب خط کشی راهها ، تعیین مقاومت آجر، موزائیک ، آزمایش بارگذاری و ... از توانمندی های آزمایشگاه استان می باشد .

 


علوم انسانی
قيمت فايل:7500 تومان
تعداد اسلايدها:82
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی