سایت کاریابی جویا کار

بررسی مبانی نظری معماری یادمانی با رویکرد دفاع مقدس (نمونه موردی طراحی مقبره شهدا)

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
9 تیر


این فایل در قالب پژوهشی کاملا مبتنی بر شیوه های علمی پیرامون مبانی نظری یادمان های معماری در راستای جمع آوری مطالعات پایه ای کامل و لازم برای طراحی یادمان شهدا انجام گرفته و در نگارش آن از کتب و مقالات معتبر و کمیاب استفاده شده است. در این پژوهش علاوه بر پرداختن به مفاهیم پایه طراحی معماری به ویژه معماری یادمانی، به ادبیات و مفاهیم شهادت و دفاع مقدس نیز پرداخته ایم.
این نوشتار دارای صفحه بندی مناسب، شماره صفحات، فهرست مطالب هوشمند (لینک پرشی)، فهرست اشکال و فهرست جداول،  لیست منابع و مآخذ و همچنین منبع نویسی درون متنی است. تصاویر بسیاری در این نوشتار گنجانده شده که همگی برگرفته از کتابها و مقالات معتبر و دارای کیفیت عالی می باشند. همچنین زیرنویسی کامل اشکال نیز در نهایت دقت انجام گردیده است و نهایتا  فورمت کامل آن می تواند برای سایر فایلها و طرحهای پژوهشی مورد استفاده قرار بگیرد
این فایل در قالب پژوهشی کاملا مبتنی بر شیوه های علمی پیرامون مبانی نظری یادمان های معماری در راستای جمع آوری مطالعات پایه ای کامل و لازم برای طراحی یادمان شهدا انجام گرفته و در نگارش آن از کتب و مقالات معتبر و کمیاب استفاده شده است. در این پژوهش علاوه بر پرداختن به مفاهیم پایه طراحی معماری به ویژه معماری یادمانی، به ادبیات و مفاهیم شهادت و دفاع مقدس نیز پرداخته ایم. این نوشتار دارای صفحه بندی مناسب، شماره صفحات، فهرست مطالب هوشمند (لینک پرشی)، فهرست اشکال و فهرست جداول،  لیست منابع و مآخذ و همچنین منبع نویسی درون متنی است. تصاویر بسیاری در این نوشتار گنجانده شده که همگی برگرفته از کتابها و مقالات معتبر و دارای کیفیت عالی می باشند. همچنین زیرنویسی کامل اشکال نیز در نهایت دقت انجام گردیده است و نهایتاعلاوه بر مطالی ارزنده فورمت نگارش کامل آن می تواند برای سایر فایلها و طرحهای پژوهشی مورد استفاده قرار بگیرد.


معماری
قيمت فايل:22900 تومان
تعداد اسلايدها:104
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی