سایت کاریابی جویا کار

دانلود پاورپوینت عوامل موثر در بهره وری سازمان

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
9 تیر

، در حجم 37 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از متن:
عوامل مؤثر در بهره وری:
عوامل مؤثر در بهره وری سازمان های دولتی را می توان به دو دسته: عوامل برون سازمانی و درون سازمانی تقسیم كرد. ذیلاً این دو دسته عوامل بحث خواهد شد.
الف- عوامل برون سازمانی: عواملی كه خارج از سازمانهای دولتی می باشند و بهره وری آنها را تحت تأثیر قرار می دهند، عوامل برون سازمانی می باشند. مهمترین عوامل برون سازمانی به قرار زیر می باشند:
1- عوامل فرهنگی: فرهنگ به عنوان عاملی حیاتی باعث هدایت رفتارها در اعضای جامعه می‌شود. فرهنگ حاكم بر جامعه به عنوان چتری كلیه رفتارهای ما را شكل می دهد.
بحث بهره وری بدون توجه به فرهنگی كه در آن زندگی می كنیم امری بی فایده است. چنانچه در فرهنگ سازی معیارهایی را ایجاد نمائیم كه در تضاد و تقابل بهره وری قرار گیرند چگونه می‌توانیم با شعار بهره وری به جلو حركت نمائیم
اگر در فرهنگ جامعه بهره وری معادل استثمار افراد تلقی شود. بنابراین بهره وری در مقابل اهداف فرهنگی قرار خواهد گرفت. ارزش ها، عادات و سایر مقوله‌های فرهنگی با كار درست و درست كار كردن ارتباطی تنگاتنگ دارند. جامعه ای كه در آن توفیق طلبی، خلاقیت، نوآوری، جلوگیری از ریخت و پاش ها (سازمانی)، دوری از اسراف و تبذیر منافع و استفاده بهینه از زمان به عنوان ارزش های ماندگار تلقی می شوند راهی آسان بسوی روزهای بهتر از گذشته را پیش روی دارد. 2- عوامل اقتصادی: نوسانات و تغییرات اقتصادی كشور، مانند: سطح عمومی پرداخت حقوق و دستمزد در كشور، شرایط عمومی اقتصاد جامعه، مانند: بیكاری و تورم می توانند در سطح بهره‌وری تأثیر داشته باشند. به طور مثال: در شرایط تورمی بدلیل كاهش ارزش پول رایج كشور افراد مجبور به كار بیشتر خواهند شد. پدیده چند شغلی، موجب كاهش بهره وری خواهد شد.
و...
فهرست مطالب:
عوامل مؤثر در بهره وری
عوامل موثر برای افزایش سطح بهره وری
عوامل موثر بر افزایش بهره وری
دو شیوه مدیریتی برای افزایش بهره وری
چه عواملی در بهره وری مؤثر می باشند؟
كلیدهای بهبود بهره وری
منابع بهبود بهره وری
فواید بهره وری
موانع بهره وری
این فایل با فرمت پاورپوینت در 37 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.


مدیریت
قيمت فايل:9900 تومان
تعداد اسلايدها:37
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی