سایت کاریابی جویا کار

پیشینه پژوهش رضایت مشتری از خدمات

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
7 تیر

متغیرهای پیشینه تحقیق:رضایت مشتری از خدمات


توضیحات: 5پیشینه تحقیق داخلی و 5 پیشینه تحقیق خارجی (word) به همراه منابع آنها

پیشینه تحقیقاتی و مطالعات انجام شده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه ، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

قسمتی از پیشینه::

4ـ خاكسار (1389) نیز از جمله مطالعات دیگر در زمینه خدمات پس از فروش در شركت ایران خودرو می باشد. وی با اشاره به این كه امروزه شركت های بزرگ مانند شركت های خودروسازی از خدمات پس از فروش به عنوان فرصتی كارآفرینانه در جهت كسب سود بیشتر بهره می گیرند در تحقیق خود به شناسایی استراتژی های فعلی شركت ایران خودرو و همچنین شناسایی و اولویت بندی استراتژی های جدید در محیط رقابتی پرداخته و سعی نمود تا با معرفی استراتژی های جدید تأثیر خدمات پس از فروش بر فرصت های كارآفرینانه (مبتنی بر بازار و محصول) را مورد بررسی قرار دهد.

در ایران در رابطه با سنجش كیفیت خدمات كتابخانه ها با استفاده از مدل تحلیل شكاف و ابزار لایب كوال پژوهشهای معدودی انجام گرفته است كه به آنها اشاره می شود كاظم پور (1385) با هدف ارزیابی كیفیت خدمات كتابخانة مركزی دانشگاهی فنی مهندسی دولتی شهر تهران ، پژوهشی با استفاده از مدل لایب كوال انجام داد. جامعة آماری پژوهش 200 نفر بود كه به صورت تصادفی طبقه ای از میان مراجعه كنندگان عضو كتابخانة مركزی سه دانشگاه صنعتی امیركبیر ، شریب و علم و صنعت ایران انتخاب شدند. یافته های پژوهش نشان داد كتابخانه های مذكور در فراهم آوری ابزارهای دسترسی به اطلاعات عملكرد نسبتاً موفقی دارند. همچنین ، وب سایت این كتابخانه ها به میزان بیشتری توانسته است رضایت كاربران را فراهم نماید. در مقابل ، فضای كتابخانه ها بخصوص برای ارتباطهای جمعی و فعالیتهای گروهی ، كیفیت نسبتاً پایینی دارد. یافته ها در مورد كتابخانة مركزی دانشگاه صنعتی شریف نشان داد بیشترین ضعف كتابخانه در ارتباط با ایجاد حس اعتماد و اطمینان در كاربران توسط كتابداران است در ارتباط با ابعاد لایب كوال ، نتایج حاصل نشان داد كیفیت خدمات در كتابخانة مركزی دانشگاه علم و صنعت ایران در بعد كنترل اطلاعات و در كتابخانة مركزی دانشگاه صنعتی امیركبیر و صنعتی شریف در بُعد نسبتاً ضعیف بوده و در كتابخانة مركزی دانشگاه علم و صنعت ایران ، بُعد تأثیرگذاری خدمات دارای ضعف بیشتری است.



علوم انسانی
قيمت فايل:10000 تومان
تعداد اسلايدها:9
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی