سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت اختلال مسخ شخصیت چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
6 تیر

 

شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه 

اختلال مسخ شخصیت نوعی بیماری روحی است که در نتیجه آن فرد احساس جدایی از جسم و افکار خود را دارد. در این اختلال گاهی فرد احساس می کند خود را از بیرون مشاهده می کند، درست مانند مشاهده یک رویا.

با این حال افراد مبتلا به این اختلال ارتباط خود را واقعیت را نیز از دست نمی دهند و تشخیص می دهند محیط اطرافشان آنطور که برای آنها به نظر می رسد، نیست.

احساسات ناشی از مسخ شخصیت ممکن است چند دقیقه یا چند سال طول بکشد. مسخ شخصیت ممکن است نشانه ای از دیگر اختلالات باشد، اختلالاتی مانند سوء مصرف مواد، برخی اختلالات شخصیتی و برخی بیماری های مغز.

اختلال مسخ شخصیت مربوط به گروهی از بیماری هاست که اختلالات چند شخصیتی نامیده می شوند.

اختلالات چند شخصیتی گروهی از بیماری های روحی هستند که منجر به اختلال یا خرابی حافظه می شوند و هوشیاری، آگاهی و هویت را مختل می سازند.

زمانی که حداقل یکی از این موارد عمل کند، علائم بیماری بروز می کنند. علائم مربوط به این بیماری می توانند عملکردهای اجتماعی، فعالیت های کاری و ارتباطی فرد را مختل می سازند.

 

 و ...

فهرست مطالب

مقدمه

علائم اختلال مسخ شخصیت

عامل بروز مسخ شخصیت چیست؟

تشخیص اختلال مسخ شخصیت

درمان اختلال مسخ شخصیت

پایان

 

عنوان : اختلال مسخ شخصیت چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.10 مگابایت

تعداد صفحات : 42 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


روان شناسی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:42
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی