سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت اختلال حرکت کلیشه ای

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
6 تیر

 

شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

مشخصه ی اصلی ” اختلال حرکت کلیشه ای ” عبارت است از حرکات تکراری ، ظاهرا انگیزه دار ، و بی هدف و بی فایده ، مثل تکان دادن دست به حالت ” بای بای ” اما از بالا به پایین ، زدن سر خود به دیوار یا اشیای دیگر، به جلو و عقب تکان دادن بدن خود.

این رفتارها می توانند مشکل زا باشند زیرا ممکن است به خود-آسیبی ( صدمه یا جراحت وارد کردن به خود) منجر شوند، بر سلامت عمومی فرد تاثیر منفی بگذارند دیگران به فرد انگ بزنند ( استیگما ) ، یادگیری مهارت های جدید را مختل کنند، و در اجرای مهارت های موجود اختلال به وجود آورند.

تعریف

 اختلال حرکت کلیشه ای عبارت است از حرکاتی استریوتیپیک که عملکرد معمولی و عادی فرد را مختل میکنند یا اگر جلوی آنها گرفته نشود، ممکن است فرد به خودش آسیب برساند.

ملاکهای تشخیصی اختلال حرکت کلیشه ای
معیار A:
در اختلال حركت كلیشه ای فرد حرکاتی انجام میدهد که به نظر میرسد مجبور است انجام دهد اما ظاهرا کاربرد خاصی ندارند یا برای هدف خاصی انجام نمی شوند:

 و ...

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف

ملاکهای تشخیصی اختلال حرکت کلیشه ای

تفاوت اختلال حرکت کلیشه ای با سایر حرکات و رفتارهای فیزیکی تکراری

درمان اختلالات حرکت کلیشه ای 

پایان

 

عنوان : اختلال حرکت کلیشه ای

فرمت : پاورپوینت

حجم :  1.35 مگابایت

تعداد صفحات : 36 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


روان شناسی
قيمت فايل:7800 تومان
تعداد اسلايدها:36
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی