سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت عوامل موثر در بازی کودکان

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
5 تیر

 

شامل 33 اسلاید است که با پاورپوینت 2016 طراحی شده وقابل ویرایش می باشد. این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

بازی عاملی است برای تقویت فعالیت‌های ذهنی ، عقلی ، اجتماعی ، عاطفی و سلامت کودک. کودک سالم به بازی عشق می‌ورزد و به حقیقت با بازی  زندگی می‌کند و دنیایی جز دنیای بازی نمی‌شناسد.

بازی برای کودک بنمزله درس ، تجربه و ممارست در امور مختلف است. بنابراین بازی با زندگی پیوندی استوار دارد، و جوهر زندگی آدمی‌است.

برای ابراز احساسات کودکانه بازی وسیله‌ای طبیعی است. کودکان از راه بازی فرصتی بدست می‌آورند تا آنچه در درونشان می‌گذرد و از تنشها ، ناامیدی‌ها، ناکامیها ، ناامنی‌ها ، پرخاشگری‌ها ، آشفتگی‌ها و سرگردانی‌ها ناشی می‌شود، ظاهر کنند از این رو برای بازی کودکان و برآوردن نیاز طبیعی آنان در این زمینه باید محیط مناسب و وسیله کافی فراهم کرد. 

عامل محیط
هر کودکی در هر نقطه از این جهان که زندگی کند، شهر ، روستا و هر جای دیگر بازی را دوست می‌دارد و به هر صورت بازی می‌کند. محیط تنها در نوع بازی کودکان موثر است. چنانکه کودک آمریکایی از بازی کلاغ پر یا یک قل دو قل اطلاعی ندارد و کودکی ایرانی هم از بازی گلف چیزی نمی‌داند. بازیها نه تنها در  کشورهای مختلف باهم یکی نیستند بلکه در نواحی مختلف و پاره‌ای از کشورها باهم اختلاف دارند.

وضع اقتصادی محیط در تنوع بازیها موثر است. چنانکه کودکان نواحی فقیر نشین و محروم معمولا بازیهایی را می‌آموزند که نیازی به خرید اسباب بازی گرانبها نداشته باشد. 

 و ...


فهرست مطالب

مقدمه

عامل محیط

هوش و خلاقیت

سن در بازی

جنسیت در بازی

 

عنوان : عوامل موثر در بازی کودکان

فرمت : پاورپوینت

حجم : 2.52 مگابایت

تعداد صفحات : 33 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


روان شناسی
قيمت فايل:6900 تومان
تعداد اسلايدها:33
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی