سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت پرورش خلاقیت

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
5 تیر

 

شامل 30 اسلاید است که با پاورپوینت 2016 طراحی شده وقابل ویرایش می باشد. این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

می‌توان موهبت خلاقیت را بوسیله بلااستفاده گذاردن ، پژمرده نمود و یا از طریق مبادرت به فعالیتهایی که بیشترین امکان را برای پرورش قدرت تصور خلاق  بوجود می‌آورد و خلاصه با تمرین دادن مداوم ، توسعه داد. در اینکه استعداد خلاقیت را می‌توان پرورش داد تردیدی وجود ندارد. روان شناسان از مدتها قبل این اعتقاد را که هر استعداد اساسی را می‌توان تربیت نمود، پذیرفته‌اند. با تمرین حساب ذهنی بزرگسالان می‌توانند قدرت محاسبه خود را دو برابر کنند. 

روشهای پرورش خلاقیت
تجربه برای ایده جوئی سوخت می‌سازد.
برای پرورش خلاقیت ، مغز شما نه به تمرین نیاز دارد بلکه به وسایلی که با آن بتوان به بهترین وجهی ایده‌ها را تشکیل داد محتاج است. غنی ترین سوخت برای ایده جویی عبارت از تجربه است. تجربه دست اول ، مطلقا غنی ترین سوخت است. زیرا امکان اینکه در مغز ما بماند و در موقع نیاز به خاطر آید زیادتر است. تجربه دست دوم مانند سطحی ، گوش دادن ، یا تماشا کردن ، سوخت ضعیف تری را تشکیل می‌دهد. 

و ...


فهرست مطالب

مقدمه

روشهای پرورش خلاقیت

تجربه برای ایده جوئی سوخت می‌سازد.

بازیهای فکری ، حل معما و جدول

سرگرمی‌های هنری زیبا

خلاقیت با مطالعه پیشرفت می‌کند.

تمرین در حل خلاق مسائل

 

 عنوان : پرورش خلاقیت

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.40 مگابایت

تعداد صفحات : 30 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


روان شناسی
قيمت فايل:6900 تومان
تعداد اسلايدها:30
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی