سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت برنامه ریزی زندگی سالم

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
4 تیر

 

 شامل 34 اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه
یکی از اصول اساسی بهداشت روانی و روان درمانی که می‌توان از مکتب اسلام استنباط نمود، اصل لزوم برنامه‌ریزی بر اساس تفکر و تعقل می‌باشد. در  معیارهای اسلامی برای اراده ، اصالت قائل گردیده و دستور می‌دهند که هر کاری که فرد بخواهد انجام دهد، حتی در کارهایی مانند خوردن و آشامیدن ، باید هدفی مشخص را دنبال نماید.

اصولا رفتار هر فرد ناشی از اراده اوست. برحسب آنکه فرد در مسیر دستیابی به لذات دنیوی برنامه‌ریزی نماید یا برای امور اخروی ، خداوند نیز به صورت متناسبی وسایل را برایش فراهم می‌آورد. 

آیا خداوند کافران را نیز در برنامه‌ریزی برای امور خود ، یاری می‌دهد؟

انسان از سوی خداوند دارای اراده و اختیار است و در استفاده از امکانات موجود در جهان آزاد است و هر روش را که بخواهد، می‌تواند ادامه دهد. خداوند براساس اصالت اراده انسان با توجه به سمت‌گیری او در جهان ، پاداش و یا مجازات متناسب به او خواهد داد. یعنی هر کس با توجه به نیت و قصد خود برای زندگی دنیوی خود برنامه‌ریزی کرده و نتیجه آن را نیز خواهد دید. 

 

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
آیا خداوند کافران را نیز در برنامه‌ریزی برای امور خود ، یاری می‌دهد؟
چگونه برای زندگی خود برنامه‌ریزی کنیم؟
برنامه ریزی می‌کنم ولی موفق نمی‌شوم!!!
استفاده از این اصل در روان درمانی
نتیجه بحث
پایان


عنوان : برنامه ریزی زندگی سالم

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.10  مگابایت

تعداد صفحات : 34 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


روان شناسی
قيمت فايل:7900 تومان
تعداد اسلايدها:34
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی