سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت نظریات یادگیری

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
3 تیر

 

شامل 32 اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه 

یک نظریه یادگیری عبارت است از مجموعه‌ای از اصول و قوانین در زمینه فرایند یادگیری. نظریات یادگیری به بررسی فرآیند یادگیری می‌پردازند و تلاش می‌کنند  چگونگی یادگیری و عوامل موثر بر آن را مورد بررسی قرار دهند. برای رسیدن به این هدف هر یک از صاحبنظران این مساله را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده‌اند که موجب بوجود آمدن نظریات مختلف در زمینه یادگیری شده است.

تاریخچه

بحث نظریات یادگیری از یک میراث غنی و متنوعی برخوردار است. قریب صد سال پیش مبحث یادگیری زیر سلطه نظریات فلسفی قرار داشت. از جمله فلسفه ارسطو و افلاطون. با نخستین بررسی‌های آزمایشی که توسط « ابینگهاوس » ، « پاولف » و « ثرندایک » به عمل آمد، روشهای تحقیق در علوم طبیعی در  مسائل یادگیری نیز مورد استفاده قرار گرفت و بر مبنای انبوه مدارک علمی که حاصل کار آزمایشگاههای روان شناسی در نقاط مختلف جهان بود، نظریه‌های جامعتر و اصول دقیق‌تری در مبحث یادگیری ارائه گردید .  

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
تاریخچه
سیر تحولی و رشد
نظریات رفتاری
نظریات شناختی
نقش و تاثیر در زندگی
ارتباط با سایر مباحث
کاربردها
پایان

 

 عنوان : نظریات یادگیری

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.73 مگابایت

تعداد صفحات : 32 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


روان شناسی
قيمت فايل:7800 تومان
تعداد اسلايدها:32
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی