سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت آموزش الکترونیکی چیست؟

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
3 تیر

 

شامل 35 اسلاید است و برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

 

مقدمه 

آموزش یكی از مهم ترین اركان هر نظام اجتماعی به شمار می رود. در جوامع پیشرفته كه روز به روز بر پیچیدگی آن افزوده می شود بدون آموزش های لازم، زندگی ممكن نخواهد بود. به تناسب گسترش مهارت های كار و زندگی در شرایط كنونی، نظام آموزش هر جامعه ای نیاز به ارتقاء كمی و كیفی دارد. آموزش الکترونیکی امکان فراگیری مستقل از زمان و مکان را برای دانش پژوهان فراهم می آورد. جایگاه کامپیوتر در آموزش های الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است.

یادگیری الکترونیکی

اینترنت در عرصه های آموزشی نیز چالش های جدیدی را ایجاد کرده است. استفاده از بستر و زیرساخت مناسب اینترنت برای آموزش ، در سالیان اخیر بشدت مورد استقبال قرار گرفته است. آموزش الکترونیکی، آموزش مبتنی بر کامپیوتر (CBT) ، آموزش مبتنی بر اینترنت (IBT) و آموزش مبتنی بر وب (WBT) نمونه اسامی انتخاب شده برای روش های جدید آموزشی می باشند. آموزش (یاد دادن و یاد گیری)در سالیان آینده با انقلابی بزرگ روبرو خواهد شد. امکانات سخت افزاری و نرم افراری موجود، بشریت را بسمت یک انقلاب بزرگ آموزشی سوق می دهد. آموزش های Online از سال ۱۹۹۰ مطرح و همزمان با رشد تجهیزات و امکانات مربوطه در دهه گذشته ، گام های مؤثری را در این زمینه برداشته شده و اینک در نفطه عطفی قرار گرفته است. آشنایی با سیستم های آموزشی جدید برای همه دست اندرکاران امر آموزش ، از اهم وظایف است.

اگر دانایی را عین توانائی بدانیم ، جوامعی از بشریت به توانایی و خود باوری خواهند رسید که زیر ساخت مناسبی را برای سیستم های آموزشی خود انتخاب و بر همین اساس حرکات هدفمند و سیستماتیک آموزشی را با تأکید بر عناصر متفاوت موجود در یک سیستم آموزشی، آغاز نمایند. آموزش های الکترونیکی فرصت مناسبی را برای تمام دست اندرکاران سیستم های آموزشی بوجود آورده است تا هر چه سریعتر بتوانند آموزش های فراگیر و مبتنی بر آخرین فناوری های موجود را در سازمانها و مؤسسات خود آغاز نمایند. 

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
یادگیری الکترونیکی
آموزش الکترونیکی چیست ؟
سطوح آموزش الکترونیکی
مزایای آموزش الکترونیکی
پایان 

 

 عنوان : آموزش الکترونیکی چیست؟

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.65 مگابایت 

تعداد صفحات : 35 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


سایر برنامه ها
قيمت فايل:7900 تومان
تعداد اسلايدها:35
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی