سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت روشهای كاهش متغیرها

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
3 تیر

 

توضیحات:  فایل ،در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: مطالعات اقلیمی همواره با داده‌های بسیار زیادی روبرو است كه در مواردی تحلیل حجم این اطلاعات كاری بسیار مشكل و با توسل به روش‌های غیررایانه‌ای غیرممكن است.  از طرفی نیز به علت وجود برخی ارتباطات و روابط فیمابین داده‌ها در مواردی تكرار متغیرها صورت می گیرد. از اینرو راهكارهایی برای كاهش داده‌ها در مطالعات مختلف و از جمله مطالعات اقلیمی مطرح شده است كه با استفاده از آنها می‌توان تعداد متغیرها را بدون اینكه در ماهیت متغیرهای مورد مطالعه تغییراتی ایجاد شود به تعداد معقولی كاهش داد.  بطور مثال ممكن است برای طبقه‌بندی ‌اقلیمی از تعداد زیادی متغیر استفاده نمود در حالیكه این تحلیل می‌تواند با استفاده از راهكارهای كاهش متغیرها حتی‌الامكان كاهش پیدا كند.  و... فهرست مطالب: مقدمه انواع روش های کاهش داده ها تحلیل مؤلفه‌های اصلی تحلیل عاملی مراحل انجام تحلیل عاملی  محاسبه ماتریس همبستگی ها استخراج عامل ها دوران عامل ها مثال این فایل با فرمت پاورپوینت در 27 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

 فایل ،در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

 

 

بخشی از متن:

مطالعات اقلیمی همواره با داده‌های بسیار زیادی روبرو است كه در مواردی تحلیل حجم این اطلاعات كاری بسیار مشكل و با توسل به روش‌های غیررایانه‌ای غیرممكن است. 

از طرفی نیز به علت وجود برخی ارتباطات و روابط فیمابین داده‌ها در مواردی تكرار متغیرها صورت می گیرد. از اینرو راهكارهایی برای كاهش داده‌ها در مطالعات مختلف و از جمله مطالعات اقلیمی مطرح شده است كه با استفاده از آنها می‌توان تعداد متغیرها را بدون اینكه در ماهیت متغیرهای مورد مطالعه تغییراتی ایجاد شود به تعداد معقولی كاهش داد. 

بطور مثال ممكن است برای طبقه‌بندی ‌اقلیمی از تعداد زیادی متغیر استفاده نمود در حالیكه این تحلیل می‌تواند با استفاده از راهكارهای كاهش متغیرها حتی‌الامكان كاهش پیدا كند. 

 

و...

 

 

فهرست مطالب:

مقدمه

انواع روش های کاهش داده ها

تحلیل مؤلفه‌های اصلی

تحلیل عاملی

مراحل انجام تحلیل عاملی 

محاسبه ماتریس همبستگی ها

استخراج عامل ها

دوران عامل ها

مثال

 

 

این فایل با فرمت پاورپوینت در 27 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

 


ریاضی
قيمت فايل:5500 تومان
تعداد اسلايدها:27
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی