سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت هوش کلامی چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
3 تیر

شامل 32 اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی  کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

بر اساس نظریه‌ی هوش‌های چندگانه، انسان‌ها دارای انواع مختلفی از هوش هستند. هوش هیجانی، هوش عددی، هوش موسیقایی، هوش فضایی، هوش کلامی و …. ما بیش از همه به هوش کلامی خود وابسته هستیم. در واقع با کلمات فکر می‌کنیم و حرف می‌زنیم.

هوش کلامی توانایی تحلیل اطلاعات و حل مسائل به کمک استدلالات مبتنی بر زبان است. استدلالات مبتنی بر زبان می‌تواند شامل خواندن، شنیدن کلمات، مکالمه، نوشتن و حتی فکر کردن باشد. از کلاس‌های درس گرفته تا مراودات اجتماعی، پیامک و ایمیل، دنیای پیرامون ما به کمک شنیدن و خواندن کلمات ساخته می‌شود.

اهمیت هوش کلامی چیست؟
آموزش کودکان خردسال معمولا بر پایه‌ی استدلالات غیرکلامی است. زیرا سرعت پیشرفت مهارت‌های گفتاری و زبانی در این کودکان متفاوت است. کودکان پیش‌دبستانی بیشتر وقت آموزش خود را صرف نقاشی، آواز خواندن، بازی و درست کردن کاردستی می‌کنند. این فعالیت‌ها با حداقل دستورالعمل‌های کلامی قابل انجام است.

و ...

 

فهرست مطالب
مقدمه
اهمیت هوش کلامی چیست؟
هوش کلامی چگونه اندازه‌گیری می‌شود؟
تقویت هوش کلامی
پایان

 

عنوان : هوش کلامی چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم :  1.96 مگابایت

تعداد صفحات : 32

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


 


روان شناسی
قيمت فايل:7900 تومان
تعداد اسلايدها:32
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی