سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت شخصیت شناسی از روی رفتار و حرکات

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
3 تیر

شامل 33 اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی  کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

زمانی که دو نفر برای اولین بار همدیگر را ملاقات می کنند، به دنبال نشانه هایی برای شناخت شخصیت هم می گردند. از حالت دست گرفته تا شیوه جواب دادن به تلفن همراه، همگی راههایی هستند که به کمک آنها می توانید شخصیت طرف مقابل را تا حدودی تشخیص دهید.ما در اینجا برخی از رایج ترین رفتارها را که معیاری برای قضاوت شما می توانند باشد، برایتان آورده ایم.

حالت دست
شما می توانید از طریق حالت دست طرف مقابل، شخصیت او را تشخیص دهید. افرادی که حرکات دست زیادی دارند، معمولا افرادی قدرتمند با اعتماد به نفس بالا هستند که دوست دارند خودشان را در مقابل دیگران بیان کنند در حالی که آنهایی که زیاد هنگام صحبت کردن دست خود را تکان نمی دهند، افرادی کم رو و بدون اعتماد به نفس هستند که به دنبال ساده ترین راه برای انجام کارهایشان می گردند.

و ...

 

فهرست مطالب
مقدمه
حالت دست
وقت شناسی
طرز برخورد با کارکنان رستوران
طرز نگاه هنگام نوشیدن
جویدن ناخن ها
دست خط

چک کردن گوشی

تماس چشمی

پایان

 

عنوان : شخصیت شناسی از روی رفتار و حرکات

فرمت : پاورپوینت

حجم :  955 کیلوبایت

تعداد صفحات : 33

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 



روان شناسی
قيمت فايل:7900 تومان
تعداد اسلايدها:33
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی