سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت استخراج مقاله پژوهشی از پایان‌نامه

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
3 تیر

 

توضیحات:  فایل ،در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: مقاله چیست؟ دائرة المعارف بریتانیكا در تعریف مقاله نوشته است: انشایى است كه حجمى متوسّط دارد و در باره موضوعى معیّن بحث مى كند. نویسنده باید حدود موضوع را رعایت كند و با رسایى و روشنى آن را توضیح دهد.  در بیان كوتاه، مقاله نوشته اى است كه درباره موضوعى خاص با حجمى متوسّط نوشته مى شود.مقاله معمولا در روزنامه، گاهنامه، مجله، نشریه و گاه در كتاب جاى مى گیرد. مقاله علمی چیست؟ مقاله علمی معمولاً در نتیجه پژوهش منطقی، ژرف و متمركز نظری، عملی یا مختلط، به كوشش یك یا چند نفر در یك موضوع تازه و با رویكردی جدید با جهت دستیابی به نتایجی تازه، تهیه و منتشر می‏گردد (اعتماد و همكاران، 1381، ص2) مقاله تحقیقی نوشته ای است که محقق، در آن، جریان و حاصل تحقیق خود را بیان می کند و لازمه اش آن است که حامل پیام یا نظر و دعوی و یا دست کم بیان تازه ای از آنها باشد. در چنین مقاله ای، سهم محقق باید مشخص و معلوم گردد (سمیعی، 1387 نقل در منصوریان، 1391). فهرست مطالب: مقاله چیست؟ شرایط مقاله نویسی انواع مقاله سطح نگارش و اهداف مقاله فرآیند پژوهش پژوهش در قالب پایان‌نامه و اجزای آن تفاوتها و شباهتهای گزارش پژوهش (پایان نامه) با مقاله سوالهایی كه قبل از استخراج مقاله از پژوهش ، باید جواب داده شوند مقاله پژوهشی و ساختار آن كار عملی: استخراج یك مقاله از یك پایان نامه فرآیند انتشار یافته‌ها بحث و نظر این فایل با فرمت پاورپوینت در 33 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است. هدیه محصول: فایل پاورپوینت نحوه ارائه مقاله به زبان انگلیسی(23 اسلاید)

 فایل ،در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

 

بخشی از متن:

مقاله چیست؟

دائرة المعارف بریتانیكا در تعریف مقاله نوشته است: انشایى است كه حجمى متوسّط دارد و در باره موضوعى معیّن بحث مى كند.

 

نویسنده باید حدود موضوع را رعایت كند و با رسایى و روشنى آن را توضیح دهد. 

 

در بیان كوتاه، مقاله نوشته اى است كه درباره موضوعى خاص با حجمى متوسّط نوشته مى شود.مقاله معمولا در روزنامه، گاهنامه، مجله، نشریه و گاه در كتاب جاى مى گیرد.

 

مقاله علمی چیست؟

مقاله علمی معمولاً در نتیجه پژوهش منطقی، ژرف و متمركز نظری، عملی یا مختلط، به كوشش یك یا چند نفر در یك موضوع تازه و با رویكردی جدید با جهت دستیابی به نتایجی تازه، تهیه و منتشر می‏گردد (اعتماد و همكاران، 1381، ص2)

 

مقاله تحقیقی نوشته ای است که محقق، در آن، جریان و حاصل تحقیق خود را بیان می کند و لازمه اش آن است که حامل پیام یا نظر و دعوی و یا دست کم بیان تازه ای از آنها باشد. در چنین مقاله ای، سهم محقق باید مشخص و معلوم گردد (سمیعی، 1387 نقل در منصوریان، 1391).

 

 

فهرست مطالب:

مقاله چیست؟

شرایط مقاله نویسی

انواع مقاله

سطح نگارش و اهداف مقاله

فرآیند پژوهش

پژوهش در قالب پایان‌نامه و اجزای آن

تفاوتها و شباهتهای گزارش پژوهش (پایان نامه) با مقاله

سوالهایی كه قبل از استخراج مقاله از پژوهش ، باید جواب داده شوند

مقاله پژوهشی و ساختار آن

كار عملی: استخراج یك مقاله از یك پایان نامه

فرآیند انتشار یافته‌ها

بحث و نظر

 

 

این فایل با فرمت پاورپوینت در 33 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

 

 

هدیه محصول:

فایل پاورپوینت نحوه ارائه مقاله به زبان انگلیسی(23 اسلاید)

 


مقالات آموزشی
قيمت فايل:4000 تومان
تعداد اسلايدها:33
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی