سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت مـــوزه ایـران باســـــتان (مــــوزه ملی ایــران )

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
2 تیر

 

توضیحات:  فایل ،در حجم 47 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: معمار: آندره گدار مكان: تهران - خیابان امام خمینی – نبش سی تیر تاریخ ساخت : 1314 مساحت كل ساختمان : 2744 متر مربع نمایانگر عصر ساسانی  موزه ملی ایران مجموعه ای از گنجینه آثار تاریخی و پیش از تاریخ ایران است ، كه در تهران نبش خیابان سی تیر قرار دارد . این موزه شامل دو ساختمان مجزا به نامهای موزه ایران باستان با تاریخ گشایش 1316 و موزه دوره اسلامی با تاریخ گشایش 1375 می باشد. همچنین از آنجا كه ایران تصمیم گرفته بود تا موزه و كتابخانه ملی تاسیس نماید ، لذا امتیاز طراحی و اجرای آن به فرانسویان داده شد. به همین منظور آندره گدار مهندس فرانسوی در سال 1308  خورشیدی 1929 میلادی برای تاسیس موزه و كتابخانه به ایران آمد و رسما كار خود را شروع كرد . فهرست مطالب: مشخصات موزه ایـران باســـــتان (مــــوزه ملی ایــران )  معرفی موزه ملی ایران  سبک نما و سردر ورودی موزه تاریخچه امکانات ویترین ها موزه ملی ایران نماد فرهنگ و هنر انتخاب محل طرح ساختمان کانسپت نور در موزه  نمونه اشیای در موزه اضلاع تالار نقشه ها این فایل با فرمت پاورپوینت در 47 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است. هدیه محصول: فایل پاورپوینت موزه تاریخ هلوکاست(15 اسلاید)

 فایل ،در حجم 47 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

 

 

بخشی از متن:

معمار: آندره گدار

 

مكان: تهران - خیابان امام خمینی – نبش سی تیر

 

تاریخ ساخت : 1314

 

مساحت كل ساختمان : 2744 متر مربع

 

نمایانگر عصر ساسانی 

 

 

موزه ملی ایران مجموعه ای از گنجینه آثار تاریخی و پیش از تاریخ ایران است ، كه در تهران نبش خیابان سی تیر قرار دارد . این موزه شامل دو ساختمان مجزا به نامهای موزه ایران باستان با تاریخ گشایش 1316 و موزه دوره اسلامی با تاریخ گشایش 1375 می باشد.

 

همچنین از آنجا كه ایران تصمیم گرفته بود تا موزه و كتابخانه ملی تاسیس نماید ، لذا امتیاز طراحی و اجرای آن به فرانسویان داده شد. به همین منظور آندره گدار مهندس فرانسوی در سال 1308

 خورشیدی 1929 میلادی برای تاسیس موزه و كتابخانه به ایران آمد و رسما كار خود را شروع كرد .

 

 

فهرست مطالب:

مشخصات موزه ایـران باســـــتان (مــــوزه ملی ایــران ) 

معرفی موزه ملی ایران 

سبک نما و سردر ورودی موزه

تاریخچه

امکانات

ویترین ها

موزه ملی ایران نماد فرهنگ و هنر

انتخاب محل

طرح ساختمان

کانسپت

نور در موزه 

نمونه اشیای در موزه

اضلاع تالار

نقشه ها

 

 

این فایل با فرمت پاورپوینت در 47 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

 

هدیه محصول:

فایل پاورپوینت موزه تاریخ هلوکاست(15 اسلاید)

 


معماری
قيمت فايل:5500 تومان
تعداد اسلايدها:47
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی