سایت کاریابی جویا کار

پکیج پاورپوینت مهندسی ارزش

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
2 تیر

 

توضیحات:  فایل (4پاورپوینت با موضوع مهندسی ارزش)،در حجم 213اسلاید قابل ویرایش. بخشی از موضوع: مهندسی ارزش (Value Engineering)،تلاشی است سازمان یافته كه با هدف بررسی و تحلیل تمام فعالیتهای یك طرح، )از زمان شكل‌گیری تفكر اولیه تا مرحله طراحی و اجرا و سپس راه اندازی و بهره برداری( انجام می شود و به عنوان یكی از كارآمدترین و مهم ترین روشهای اقتصادی در عرصه فعالیتهای مهندسی، شناخته شده است.  مهندسی ارزش در چهارچوب مدیریت پروژه، ضمن اینكه به تمام اجزای طرح توجه می كند، هیچ بخشی از كار را قطعی و مسلم نمی داند. هدف مهندسی ارزش، زمان كمتر برای رسیدن به مرحله بهره برداری بدون افزودن بر هزینه ها یا كاستن از كیفیت كار است. مهندسی ارزش، مجموعه ای متشكل از چندین روش فنی است كه با بازنگری و تحلیل اجزای كار، قادر خواهد بود، اجرای كامل طرح را با كمترین هزینه و زمان تحقق بخشد.  مهندسی ارزش عبارت است از نگرشی خلاق به منظور بهینه ساختن هزینه های چرخه عمر،صرفه جویی در زمان،افزایش سود،بهبود کیفیت ،افزایش سهم بازار، حل مشکلات واستفاده بهینه از منابع می باشد. با آنكه روش مهندسی ارزش را می توان در تمام مراحل یك پروژه اجرایی به كارگرفت، بیشترین مزایای آن زمانی حاصل می شود كه در نخستین مراحل برنامه ریزی و طراحی به كار گرفته شود. نوآوری و جنبه های كاربردی مهندسی ارزش، این روش را از روشهای سنتی و متعارف كاهش هزینه ها، متمایز می گرداند. مهندسی ارزش برعكس، اطلاعات، شناسایی عرصه های مشكل دار، پیشنهاد و تدوین روشها و طرحهای ابتكاری، پرورش اندیشه های نو و تلفیق همه جانبه دیدگاههایی را كه قرار است توصیه شود، مطرح می سازد. و... این پکیج شامل 4 فایل با موضوع مهندسی ارزش در حجم مجموعا 213 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

 فایل (4پاورپوینت با موضوع مهندسی ارزش)،در حجم 213اسلاید قابل ویرایش.

 

بخشی از موضوع:

مهندسی ارزش (Value Engineering)،تلاشی است سازمان یافته كه با هدف بررسی و تحلیل تمام فعالیتهای یك طرح، )از زمان شكل‌گیری تفكر اولیه تا مرحله طراحی و اجرا و سپس راه اندازی و بهره برداری( انجام می شود و به عنوان یكی از كارآمدترین و مهم ترین روشهای اقتصادی در عرصه فعالیتهای مهندسی، شناخته شده است.

 مهندسی ارزش در چهارچوب مدیریت پروژه، ضمن اینكه به تمام اجزای طرح توجه می كند، هیچ بخشی از كار را قطعی و مسلم نمی داند. هدف مهندسی ارزش، زمان كمتر برای رسیدن به مرحله بهره برداری بدون افزودن بر هزینه ها یا كاستن از كیفیت كار است.

مهندسی ارزش، مجموعه ای متشكل از چندین روش فنی است كه با بازنگری و تحلیل اجزای كار، قادر خواهد بود، اجرای كامل طرح را با كمترین هزینه و زمان تحقق بخشد. 

 

 

مهندسی ارزش عبارت است از نگرشی خلاق به منظور بهینه ساختن هزینه های چرخه عمر،صرفه جویی در زمان،افزایش سود،بهبود کیفیت ،افزایش سهم بازار، حل مشکلات واستفاده بهینه از منابع می باشد.

با آنكه روش مهندسی ارزش را می توان در تمام مراحل یك پروژه اجرایی به كارگرفت، بیشترین مزایای آن زمانی حاصل می شود كه در نخستین مراحل برنامه ریزی و طراحی به كار گرفته شود. نوآوری و جنبه های كاربردی مهندسی ارزش، این روش را از روشهای سنتی و متعارف كاهش هزینه ها، متمایز می گرداند.

 

مهندسی ارزش برعكس، اطلاعات، شناسایی عرصه های مشكل دار، پیشنهاد و تدوین روشها و طرحهای ابتكاری، پرورش اندیشه های نو و تلفیق همه جانبه دیدگاههایی را كه قرار است توصیه شود، مطرح می سازد.

 

و...

 

 

این پکیج شامل 4 فایل با موضوع مهندسی ارزش در حجم مجموعا 213 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

 


مدیریت
قيمت فايل:8500 تومان
تعداد اسلايدها:213
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی