سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت سلامت و ایمنی و محیط زیست (HSE)

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
15 خرداد

 

توضیحات:  فایل ،در حجم 83 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: HSE مخفف سه کلمه بهداشت (Health )، ایمنی (Safety ) و محیط زیست (Environment ) می باشد. در حقیقت HSE تقدم انسان محوری بر تولید محوری است. جنبه‌های پیشگیرانه HSE خیلی بیشتر از فعالیت‌های مداواگونه آن است . اداره ایمنی در امریكا در سال 1969 میلادی تحت عنوان دپارتمان پرسنلی بوجود آمد  در اواسط دهه 1970 میلادی دپارتمان مدیریت ریسك و ایمنی(SRM) تشكیل شد كه اطلاعات اولیه خود را از بازرسی محیط كار و كمیته های مدیریت ریسك و ایمنی دریافت كرده و مهمترین وظیفه آنها پیشگیری و كنترل تلفات و ضایعات بوده و مأموریت دپارتمان مذكور مطابق قوانین (OSHA) انجام می شد. دپارتمان بهداشت "صنعتی- محیط" در سال 1970 میلادی از ادغام دپارتمانهای بهداشت صنعتی و بهداشت محیط زیست ایجاد شد. در سال 1979 موضوع سم شناسی نیز به این دپارتمان اضافه شد . سال 1995 دپارتمان علوم بهداشت محیط با گنجانیدن رشته تغذیه به دپارتمان HSE در امریكا به یك نظام یكپارچه تبدیل شد.  فهرست مطالب: مقدمه تاریخچه پیدایش H.S.E در جهان تقسیم بندی کلی HSE مدیریت HSE مهندسی HSE حیطه فعالیت HSE حادثه نرخ آمار و شیوع حوادث در ایران وظایف کارفرمایان در پیشگیری از حوادث طبق قانون آیین نامه ها استاندارد های بین المللی HSE ریسک منابع این فایل با فرمت پاورپوینت در 83 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

 فایل ،در حجم 83 اسلاید قابل ویرایش.

 

بخشی از متن:

HSE مخفف سه کلمه بهداشت (Health )، ایمنی (Safety ) و محیط زیست (Environment ) می باشد.

در حقیقت HSE تقدم انسان محوری بر تولید محوری است.

جنبه‌های پیشگیرانه HSE خیلی بیشتر از فعالیت‌های مداواگونه آن است .

اداره ایمنی در امریكا در سال 1969 میلادی تحت عنوان دپارتمان پرسنلی بوجود آمد 

در اواسط دهه 1970 میلادی دپارتمان مدیریت ریسك و ایمنی(SRM) تشكیل شد كه اطلاعات اولیه خود را از بازرسی محیط كار و كمیته های مدیریت ریسك و ایمنی دریافت كرده و مهمترین وظیفه آنها پیشگیری و كنترل تلفات و ضایعات بوده و مأموریت دپارتمان مذكور مطابق قوانین (OSHA) انجام می شد.

دپارتمان بهداشت "صنعتی- محیط" در سال 1970 میلادی از ادغام دپارتمانهای بهداشت صنعتی و بهداشت محیط زیست ایجاد شد.

در سال 1979 موضوع سم شناسی نیز به این دپارتمان اضافه شد . سال 1995 دپارتمان علوم بهداشت محیط با گنجانیدن رشته تغذیه به دپارتمان HSE در امریكا به یك نظام یكپارچه تبدیل شد. 

 

 

فهرست مطالب:

مقدمه

تاریخچه پیدایش H.S.E در جهان

تقسیم بندی کلی HSE

مدیریت HSE

مهندسی HSE

حیطه فعالیت HSE

حادثه

نرخ آمار و شیوع حوادث در ایران

وظایف کارفرمایان در پیشگیری از حوادث طبق قانون

آیین نامه ها

استاندارد های بین المللی HSE

ریسک

منابع

 

 

این فایل با فرمت پاورپوینت در 83 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

 

 


عمران و ساختمان
قيمت فايل:5500 تومان
تعداد اسلايدها:83
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی