سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت اختراع بتن و تحول در معماری

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
2 تیر

 

سبک بروتالیسم در ایران و جهان یکی از خصوصیاتی که در معماری مدرن به آن توجه شد، استفاده از ماهیت دست نخورده و عاری از  پوشش مصالح بود به گونه ای که تزیینات در معماری، جای خود را به خودنمایی طبیعی مصالح  بخشید. خصیصه دیگر، نمایش نقش ساختاری عناصر ساختمانی بود حتی در پاره ای از موارد ابعاد  عناصر سازه ای بزرگ تر و برجسته تر از میزان موردنیاز در نظر گرفته شد. پس از اختراع بتن، بین سال های 1950-1970 سبکی موسوم به «بروتالیسم» در معماری شکل گرفت  که به عنوان سبک مرسوم پس از جنگ شناخته می شد. 


سبک بروتالیسم در ایران و جهانیکی از خصوصیاتی که در معماری مدرن به آن توجه شد، استفاده از ماهیت دست نخورده و عاری از پوشش مصالح بود به گونه ای که تزیینات در معماری، جای خود را به خودنمایی طبیعی مصالح بخشید. خصیصه دیگر، نمایش نقش ساختاری عناصر ساختمانی بود حتی در پاره ای از موارد ابعاد عناصر سازه ای بزرگ تر و برجسته تر از میزان موردنیاز در نظر گرفته شد.پس از اختراع بتن، بین سال های 1950-1970 سبکی موسوم به «بروتالیسم» در معماری شکل گرفت که به عنوان سبک مرسوم پس از جنگ شناخته می شد. 

.

فهرست :

سبک بروتالیسم در ایران و جهان

سبک بروتالیسم

نمونه های معماری

.

نکته : برای دانلود فایل ها از فروشگاه از مرورگر windows explorer استفاده نکنید.و vpn باید غیر فعال باشد .تا شما بتونید بدون مشکل فایل مورد نظر خود را دانلود نمایید.

 

پیش نمایش اسلاید ها:

 

 


معماری
قيمت فايل:5000 تومان
تعداد اسلايدها:15
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی