سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت لوییس سالیوان معمار بزرگ آمریکایی و پدر معماری مدرن

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
1 تیر


لوییس سالیوان معمار بزرگ آمریکایی و پدر معماری مدرن در ۳ سپتامبر ۱۸۵۶ در بوستون(Boston) ، ایالت ماساچوست (Massachusetts)  به دنیا آمد. مادرش اصلیتی سوئیسی داشت و پدرش ایرلندی بود آنها در اواخر دهه ۱۸۴۰ به امریکا مهاجرت نموده بودند. وی در کنار پدر و مادر بزرگش در ماساچوست بزرگ شد و بیشتر اوقات کودکی خود را به یادگیری درباره طبیعت در مزرعه پدر بزرگش سپری کرد.
سالیوان در سالهای بعد تجربه هایش اندکی متفاوت گشت و بیشتر وقت خود را به گشت و گذار در بوستون می گذراند. او تمام خیابان های بوستون که توسط ساختمان های گوناگونی احاطه شده بود را سیاحت می نمود و این دقیقا مصادف با زمانی است که شیدایی او نسبت به ساختمان ها افزایش یافت و تصیم گرفت که در آینده مهندس و معمار ساختمان شود.
هنگامی که وارد دبیرستان شد، با شخصی به نام موسی وولسان ( Moses Woolson ) آشنا گشت و او کسی بود که آموزه هایش اثر پایداری بر لوییس گذاشت. وی مدت کوتاهی در موسسه فناوری ماساچوست (ام آی تی) به تحصیل مشغول شد و دریافت که قادر است تحصیلات دبیرستان خود را یک سال زودتر تمام کند و با گذراندن یکسری امتحانات، دو سال در دانشگاه پیش بیفتد. او تنها ۱۶ سال داشت که وارد دانشگاه ام آی تی شد و پس از یک سال تحصیل به فیلادلفیا رفت و برای خود شغلی در کنار معماری به نام فرانک فرنس (Frank Furness) پیدا کرد.


معماری
قيمت فايل:5900 تومان
تعداد اسلايدها:31
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی