سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت بتن ژئو پلیمری

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
1 تیر

 

توضیحات: فایل ،در حجم 37 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: بتن رایج ترین مصالح در صنعت ساختمان است. مصالح اولیه آن در تمام جهان وجود دارد و از طرفی تهیه و پرداخت آن به هر شکل مناسب میسر است.   بتن از سیمان پرتلند معممولی حاصل می شود و در ساخت و توسعه زیر ساختها بکار می رود و در آینده میزان تقاضای بتن سیمانی افزایش خواهد یافت.  بدیهی است که تولید سیمان مستلزم مصرف منابع طبیعی و رهاسازی حجم کثیری از دی اکسید کربن به محیط است و بعد از فولاد و آلومینیوم بیشترین مصرف انرژی را دارد. و... فهرست مطالب: پیشگفتاری بر بتن دو عیب فنی در فرایند تولید سیمان پرتلند ساختار ژئو پلیمر محاسن ژئو پلیمر ترکیبات مزایا و کاربردهای ژئوپلیمر در مقایسه با سیمان پرتلند معایب ژئو پلیمرها منابع این فایل با فرمت پاورپوینت در 37 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است. هدیه محصول: فایل WORD خرد شیشه در بتن(8صفحه)

فایل ،در حجم 37 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

 

بخشی از متن:

بتن رایج ترین مصالح در صنعت ساختمان است. مصالح اولیه آن در تمام جهان وجود دارد و از طرفی تهیه و پرداخت آن به هر شکل مناسب میسر است. 

 بتن از سیمان پرتلند معممولی حاصل می شود و در ساخت و توسعه زیر ساختها بکار می رود و در آینده میزان تقاضای بتن سیمانی افزایش خواهد یافت.

 بدیهی است که تولید سیمان مستلزم مصرف منابع طبیعی و رهاسازی حجم کثیری از دی اکسید کربن به محیط است و بعد از فولاد و آلومینیوم بیشترین مصرف انرژی را دارد.

و...

 

فهرست مطالب:

پیشگفتاری بر بتن

دو عیب فنی در فرایند تولید سیمان پرتلند

ساختار ژئو پلیمر

محاسن ژئو پلیمر

ترکیبات

مزایا و کاربردهای ژئوپلیمر در مقایسه با سیمان پرتلند

معایب ژئو پلیمرها

منابع

 

 

این فایل با فرمت پاورپوینت در 37 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

 

هدیه محصول:

فایل WORD خرد شیشه در بتن(8صفحه)

 


عمران و ساختمان
قيمت فايل:3000 تومان
تعداد اسلايدها:37
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی