سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت آموزش و پرورش کشور هلند

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
1 تیر

در 15 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx



موقعیت جغرافیایی کشور هلند

بیش از یك چهارم هلند -‏ كه یكی از پرجمعیت‏ترین كشورهای دنیاست -‏ در ارتفاعی كمتر از سطح دریا قرار دارد. شبكه‏ای از كانالها و رودهای كانالیزه شده در غرب كشور جریان دارد، جایی كه تلماسه‏ها و سدهای مصنوعی مناطق پست و « پولدر » ها ( زمینهای احیا شده از دریا ) را حفاظت می‏كند. ساحل به واسطة سدهای دریایی صاف شده است، سدهایی كه از ناحیة زه‏لند در شمال غرب حفاظت می‏كند و در شمال، دریاچة آب شیرینی به نام ایسلمیر را احاطه كرده است. شرق كشور متشكل از جلگه‏های پست ماسه‏ای است. آب و هوا : این كشور با تابستانهای خنك و زمستانهای معتدل، آب و هوای معتدل دریایی دارد.


پیشینه کشور هلند

هُلند (به هلندی: Nederland (تلفظ: نــِیدِرلانت)، به انگلیسی: The Netherlands و   Hollandبه فرانسوی: (تلفظ pe i ba)les Pays-Bas)کشوری است کوچک از قلمروهای پادشاهی هلند در شمال غربی اروپا با شانزده و نیم میلیون جمعیت که بیشترشان مسیحی پروتستان هستند. جمعیت مسلمانان هلند نزدیک به یک میلیون نفر است.

 پایتخت هلند شهر آمستردام است، اما به منظور تمرکززدایی بسیاری از وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در شهر لاهه یا پیرامون آن مستقر شده‌اند.

هلند بخش اصلی و اروپایی پادشاهی هلند (به زبان هلندی: Koninkrijk der Nederlanden کُنینک‌رَیک دِر نِیدِرلاندِن) بشمار می‌رود که جزایری را در آمریکای مرکزی نیز شامل می‌شود. هلند از شرق با آلمان همسایه‌است و از جنوب با بلژیک و از غرب نیز از طریق دریا با بریتانیا. بندر روتردام دومین شهر بزرگ هلند است و از نظر مساحت و تعداد اسکله‌هایی که دارد، بزرگ‌ترین بندر اروپا نیز به شمار می‌رود.


ساختار آموزشی

آموزش اجباری از 5 تا 17 سال بمدت 12 سال بطور تمام وقت طول می كشد ویا از 5 سالگی تا پایان سال تحصیلی كه دانش آموز به سن 16 سالگی می رسد بطور تمام وقت واز 16 تا 18 سالگی بطور پاره وقت دنبال می شود.آموزش پیش دبستانی بصورت جداگانه در هلند وجود ندارد.آموزش ابتدائی هشت سال بطول می انجامد كه از 4 تا 12 سالگی بوده واز 5 سالگی به بعد اجباری می باشد .



فهرست:

موقعیت جغرافیایی کشور هلند

پیشینه کشور هلند

مردم

ساختار آموزشی

آماده سازی كودكان

مقطع متوسطه - (WBO) پیش حرفه ای

آموزش عالی - آموزش تخصصی  HBO

آموزش نوین با نوآوری و فنآوری

دانشگاه آیندهوون: یکی از معتبرترین موسسات علمی جهان

نسبت معلمین به دانش آموزان

ارزیابی تحصیلی و ارزیابی عملكرد

ارزیابی تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی


علوم تربیتی
قيمت فايل:6500 تومان
تعداد اسلايدها:15
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی