سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت ویژگی های اقلیم، معماری و زندگی مناطق معتدل و مرطوب ایران

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
1 تیر

پاورپوینت ویژگی های اقلیم، معماری و زندگی مناطق معتدل و مرطوب ایران شامل 30 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.


مقدمه :

اقلیم معتدل و مرطوب یا سواحل جنوبی دریای خزر که به صورت نواری بین رشته کوه‌های البرز و دریای خزر محصور شده از جلگه‌های پستی تشکیل شده است که هر چه به طرف شرق پیشروی می‌کند رطوبت و اعتدال هوای آن کاهش می‌یابد.  بطور کلی این منطقه کم وسعت‌ترین منطقه اقلیمی ایران است و از دو ناحیه تشکیل شده است:
ناحیه جلگه‌ای: که بصورت نوار باریکی در امتداد دریا گسترش یافته است.
ناحیه کوهستانی شمال رشته کوه البرز که پوشیده از درختان جنگلی است
سواحل دریای خزر با آب و هوای معتدل و بارندگی فراوان از جمله مناطق معتدل محسوب می شود این منطقه که به صورت نواری بین رشته کوه های البرز و دریای خزر محصور شده از چلگه های پستی تشکیل شده است که هرچه به طرف شرق پیشروی می کند رطوبت و اعتدال هوای آن کاهش می یابد در حقیقت رشته کوه های البرز که حد فاصل دو آب و هوای متضاد هستند جلگه های پست خزر را از فلات مرکزی جدا می کنند.

.

 


فهرست :

مقدمه
اهداف طراحی اقلیمی
بافت شهری
ویژگی‌های معماری بومی

.

عنوان: ویژگی های اقلیم، معماری و زندگی مناطق معتدل و مرطوب ایران

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 30 اسلاید

ارائه شده در: خدمات اینترنتی کندو

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:


معماری
قيمت فايل:7900 تومان
تعداد اسلايدها:30
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی