سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت مسجد النبی

دسته بندي: معماری / پاور پوینت
1 تیر

پاورپوینت مسجد النبی شامل 24 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

مقدمه :

پیامبر خدا (ص) در نخستین روز ورود به مدینه به ساختن مسجدی پرداخت که نخستین تجربه ی جمعی اعراب در معماری بود. حضرت رسول (ص) در حقیقت طراح مسجد و به عبارتی ناظر و همکار در معماری آن محسوب می شوند، زیرا ایشان با دستان مبارک خود، خطی بر روی زمین به صورت مستطیل کشیدند و حد مسجد را تعیین کردند. با یک نیزه و یک خط به تقسیم زمین به مکانی برای زیستن (خانه اش در کنار مسجد) و فضایی برای نیایش به تعبیری، زندگی مادی و معنوی را با هم توأم ساخت و دین و دنیا را با هم مرتبط کرد و مرکزیتی مقدس برای برپایی و شکل گیری شهری اسلامی و مذهبی فراهم ساخت.
در طول ۱۴ قرن اخیر، معماری مدینه به عنوان مهم ترین شهر مسلمانان جهان بعد از مکه، پا به پای این شهر رشد و گسترش داشته اما همواره، ساخته ها و سازه های این شهر میزان و معیار معماری اسلامی بوده اند. اکنون مدینه النبی، با معماری شاخص مساجدش که برخی حتی به دست خود پیامبر ساخته شده اند مشهور است؛

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيد
قيمت فايل:10000 تومان
تعداد اسلايدها:24
خريد فايل پاورپوينت
دسته بندی ها
تبلیغات متنی