سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت عجیب ترین پل های جهان

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
1 تیر

پاورپوینت عجیب ترین پل های جهان شامل 24 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.


مقدمه:

پُل، سازه‌ای است که دو مکان را به هم متصل می‌کند.
در تعریف قدیمی چنین می‌گفتند که پل طاقی است بر روی رودخانه، دره، یا هر نوع گذرگاه که رفت‌وآمد را ممکن می‌سازد. اما امروزه در مبحث مدیریت شهری، پل را سازه‌ای برای عبور از موانع فیزیکی قلمداد می‌کنند تا ضمن استفاده از فضا (نه صرفاً سطح زمین) بتواند عبورومرور و دسترسی به اماکن را تسهیل کند.
یکی از عناصر پل‌سازی تیرهای سراسری هستند.
می‌توانید ۴ کیلومتر روی هوا رانندگی کنید؟ قطعه‌ای از پل آکاشی کایکو در ژاپن به طول بیشتر از۴کیلومتر میان ۲ پایه روی هوا آویزان است اما این تنها موضوع عجیب در میان پل‌های مدرن جهان نیست، این مطلب در مورد عجیب‌ترین پل‌های جهان را بخوانید، قطعا تحت تاثیر قرار می‌گیرید
این پل‌ها هر کدام لقبی دارند: بزرگ‌ترین، طولانی‌ترین، شلوغ‌ترین و… همه این پل‌ها یک ویژگی مشترک دارند؛ اجداد ما حتی در رویای خود هم نمی‌توانستند آن‌ها را تصور کنند.

.

عنوان: عجیب ترین پل های جهان

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 24 اسلاید

ارائه شده در:

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:


عمران و ساختمان
قيمت فايل:7900 تومان
تعداد اسلايدها:24
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی