سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت اتوماسیون اداری چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
31 خرداد

 

شامل 32 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم انسانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

امروزه با توجه به پیدایش و گسترش جریانات ارتباطی و هم‌چنین پیچیده‌شدن ارتباطات تجاری سازمان‌ها، نیاز به یک سیستم اداری یک‌پارچه که بتواند حجم عظیمی از مکاتبات و اطلاعات را با دقت و سرعت بررسی و طبقه‌بندی کند، به وضوح احساس می‌شود. چرا که یکی از منابع با ارزش و اصلی مدیران سازمان همین دسترسی به اطلاعات است. با توجه به این امر در حوزه فناوری اطلاعات، اتوماسیون اداری بهترین راه حل مکانیزه برای صرفه‌جویی در زمان و استفاده بهینه از امکانات سازمان است.

در این مبحث در مورد اتوماسیون به چه معناست یا اتوماسیون اداری چیست، چه مزایا و معایبی را در سیستم اداری در بر خواهد داشت و آموزش کار با اتوماسیون اداری به چه نحوی است بیشتر آشنا می شویم .

  و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

اتوماسیون اداری چیست

نرم‌افزار اتوماسیون اداری چیست

مزایای اتوماسیون اداری چیست

بررسی معایب و مزایای اتوماسیون اداری

مزایای اتوماسیون اداری به صورت مستقیم

مزایای اتوماسیون اداری به صورت  غیرمستقیم

معایب اتوماسیون اداری

کار با اتوماسیون اداری چگونه است؟

پایان

 

عنوان : اتوماسیون اداری چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 32

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


علوم انسانی
قيمت فايل:9800 تومان
تعداد اسلايدها:32
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی