سایت کاریابی جویا کار

طرح توجیه پرورش گاو شیری

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
15 خرداد

 

    جمعیت جهان كه در آغاز قرن پیش حدود دو میلیارد نفر تخمین زده می‌‌شد به بیش از شش میلیارد نفر در آغاز سده جدید افزایش یافته و پیش بینی می‌شود كه تا سال 2020 این رقم از مرز هشت میلیارد نفر عبور كند، یعنی در طول فقط دو دهه ، جمعیتی بالغ بر كل جمعیت جهان در آغاز قرن بیستم به جمع نفوس جهان افزوده خواهد شد.

   نیاز روزافزون این جمعیت رو به رشد به مواد غذایی ، رشدی جهشی را در صنایع غذایی تمام ملل ایجاب می‌نماید. شیر، یكی از مهم ترین مواد خوراكی مورد استفاده بشر است. شیر با دارا بودن مقدار زیادی پروتئین ، ویتامین ، كلسیم ، سایر مواد معدنی و نیز حدود750 كیلوكالری انرژی در هر لیتر می‌تواند سهم عمده ای در سلامت و سبد غذایی افراد جامعه داشته باشد.

   نیاز انسان به پروتئین موجب شده كه دامهای اهلی توسط بشر نگهداری و پرورش یافته و بخشی از نیاز غذایی وی را تامین نمایند، یكی از اساسی ترین و مهم ترین مواد غذایی هر جامعه را لبنیات تشكیل می دهد. و پایة تولیدات لبنی شیر است شیر حاوی تركیبات غذایی بسیار غنی از جمله كلسیم ، چربی بدون كلسترول ، ویتامین ها ، علی الخصوص ویتامین  D و مواد پروتئینی می باشد.بطوریكه به تنهایی میتواند غذای كاملی برای انسان محسوب گردد ، غذایی كه مصرف آن برای همة گروههای سنی و جنسی لازم و ضروری است.

خـلاصــه طــرح

 

 

موضوع طرح :پرورش گاو شیری  

 

ظرفیت : پنجاه راس

 

محل اجرای طرح : قابل اجرا دركلیه مناطق كشور

 

سرمایه گذاری كـل: 74/1205 میلیون ریال

 

سهم آوردة متقاضی: 74/125 میلیون ریال

 

سهم تسهیلات: 1080 میلیون ریال

 

دورة بازگشـت سرمایه: 27 ماه

 

میزان اشتغال زایی : 14 نفـر


طرح های توجیهی
قيمت فايل:3000 تومان
تعداد اسلايدها:16
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی