سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری دهخدا

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
22 خرداد


مجتمع تجاری دهخدا ::.


Òساختمان در خیابان امام خمینی در فاصله در فاصله 100 متری ایستگاه خط یك قطار شهری مشهد مقدس و 20 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهر و در مجاورت ایستگاه اتوبوس منتهی به حرم مطهر واقع شده است و با دید مستقیم از تراس به حرم مطهر موقعیت بسیار جالبی دارد. ضمناً روی تراس امكان نسب تابلوهای تبلیغاتی و راهنما وجود دارد.


موقعیت مجتمع بر روی نقشه ::.

مشخصات فنی ::


Òاسكلت ساختمان به صورت اسكلت فلزی با در نظر گرفتن همه استانداردهای ویژه این گونه ساختمانها محاسبه و اجرا شده است. Òفونداسیون تركیبی از رادیه و پی های پیوسته محاسبه و اجرا شده است. Òسیستم آبرسانی از آب شبكه شهری و با استفاده از پمپاژ و منبع ذخیره آب در بالا بهره گرفته شده است. Òسیستم برق رسانی از برق شبكه و با 14 كنتور وصل و قابل افزایش تا كنون 22 كنتور (كه برای ایجاد این ظرفیت كابل اختصاصی از نزدیكترین پست برق با كابل اختصاصی 95*3 به ساختمان وصل شده است). Òآسانسور 6 نفره در 7  ایستگاه از نوع گیلان آسانسور سیستم حرارتی و برودتی چیلر كه برای نوع آن می توان با نظر خریدار محترم انتخاب مناسب داشت.



مشخصات معماری ::


Òزیربنای ساختمان حدود 1450 متر مربع و دارای نمای رومی می باشد. Òساختمان در 7 طبقه و 15 واحد آپارتمان با سرویس كامل به علاوه فروشگاه بزرگ در همكف ( ساختمان قابل استفاده فروشگاه تعاونی و یا تفكیك به 5 فروشگاه مجزا ) ضمناً فروشگاه مذكور هم اكنون با دكوراسیون تزیین شده، با كف سنگ گرانیت، برنز كاری بدنه، سیستم نور   غیرمستقیم، دارای گچ بری های زیبا، دارای شیشه سكوریت پرده كركره است و مجزاست.

Òزیر زمین شامل یك محوطه قابل استفاده و سنگ كاری شده با سنگ گرانیت در كف و بدنه می باشد كه مساحت آن منهای موتورخانه و راه پله 125 متر مربع است و دارای ممر ورود و خروج جداگانه می باشد. Òراه پله و سرویسهای عمومی ساختمان سنگ گرانیت و سرویسهای داخلی كاشی و سرویسهای بهداشتی قابل انتخاب توسط خریدار است. ضمناً نقشه ها و پلان معماری به پیوست می باشد. Òقابل توجه اینكه كلیه دربها از چوب ملچ به صورت ماسیو قاب تنگه ملچ دورو اجرا شده است و دربهای هر طبقه دارای یك طرح است.


مشخصات پاركینگ و متراژ زمین ::


Òزمین ساختمان حدود 475 متر مربع است. در ضلع شرقی متصل به ساختمان یك باب مستقل با دسترسی جداگانه از كوچه 4 متری بغل ساختمان برای پاركینگ در نظر گرفته شده است. حیاط در نظر گرفته شده جهت پاركینگ دارای حدود 280 متر بنای قابل سكونت می باشد.


معماری
قيمت فايل:9500 تومان
تعداد اسلايدها:19
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی