سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت بهسازی خاک به روش میكروپایل

دسته بندي: عمران / پاور پوینت
21 خرداد

پاورپوینت بهسازی خاک به روش میكروپایل ساختمان شامل 40 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

مقدمه:

 بطور كلی در مواجهه با خاكهای مسئله دار نظیر خاكهای سست با قابلیت باربری كم، نشست‌پذیری زیاد، روانگرا، خاكهای دستی و ... دو راه پیش روی مهندسین ژئوتكنیك قرار دارد:
الف: استفاده از المانهای باربر در خاك
ب: بهسازی و اصلاح خواص فیزیكی- مكانیكی توده خاک هر یك از راه حل‌های فوق دارای روشها و مشخصات مربوط به خود می‌باشند كه طی سالیان متمادی توسعه فراوانی یافته‌‌اند. برخی از تكنیكهای ابداعی نیز ماهیتی تركیبی از دو دسته فوق داشته و مزایای هر دو دسته را تا حدودی بهمراه دارند. از آن دسته می‌توان به استفاده از میكروپایلها بهمراه تزریق دوغاب سیمان اشاره نمود.میكروپایل به شمع‌های با قطر كوچكتر از 300میلی متر اطلاق می‌گردد كه غالباً با تسلیح فولادی سبك و تزریق دوغاب سیمان همراه می‌باشند. میكروپایل علاوه برآنكه به عنوان یك المان باربر و مقاوم در برابر نشست عمل می‌كند، بدلیل تزریق دوغاب سیمان، سبب بهبود مشخصات مكانیكی (مقاومتی و رفتاری) خاك اطراف نیز می‌گردداین فایل به ابعاد مختلف روش میکروپایل پرداخته است.

فهرست

میکروپایل چیست ؟
»» تاریخچه
»» دامنه كاربرد
» اصلاح و بهسازی خاک
  ۱. پایدارسازی شیبها
 ۲. ساخت دیواره‌های نگهبان
 ۳. مقابله با روانگرایی
 ۴. افزایش مقاومت توده خاك با اهداف‌خاص نظیر تونلسازی و ...
 ۵. حفاظت شیمیایی بخشهای مدفون سازه‌ها
» پی سازه های جدید و موجود
»» روش اجرای میكروپایل.
 ۱. حفاری
۲. لوله‌كوبی.
۳. تزریق
۱.۳مشخصات تزریق:
۱.۱.۳فشار تزریق:
۲.۱.۳مقدار سیمان مصرفی: .
۳.۱.۳نسبت آب به سیمان دوغاب تزریق:  
۴.۱.۳نوع سیمان مصرفی:
۵.۱.۳ آب مصرفی:
۴. تسلیح و نصب فلنج

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيد
قيمت فايل:10000 تومان
تعداد اسلايدها:40
خريد فايل پاورپوينت
دسته بندی ها
تبلیغات متنی