سایت کاریابی جویا کار

کالاها

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
20 خرداد

 

2-5-3 خط مستقیم هزینه موجودی كالا

برای تعیین هزینه مستقیم موجودی در مرحله ما موجودی مورد انتظار كه با هزینه متوسط تولید در مرحله را ضرب می كنیم . دو برابر هزینه تخمینی در زیرنشان داده شده است .

(فرمول 12)

3-5-3 هزینه كالاهای فروخته شده

هزینه كالاهای فروخته شده نشانگر هزینه كل همه واحدهایی است كه به مشتریان طی یك برنامه زمانی مشخص تحویل داده شده است . بطور خاص ، فاصله زمانی یكسال است . هزینه كالاهای فروخته شده با ضرب آیتم آخر تقاضا سالانه در آیتم آخر هزینه ساخت تعیین می شود .

 

 سنجشی است كه الگوهای اصلی واحد را به منافع فاصله زمانی شركتها تبدیل می كند .  سنجشی است كه بیان می كند (13) در واحدهای مشابه مثل 11 و 12 است . به خاطر داشته باشید كه نمونه یك واحد اصلی است كه در همه مراحل متداول و معمول است . برای مثال زمان نمونه اصلی یك روز است و فرجه بهره شركت یكسال است سپس ماه را در ضرب می كنیم تا مقدار سالانه تولید به دست آید . سپس این حجم سالانه در هزینه ساخت واحد ضرب می شود  هزینه كالاهای فروشی هر سال به دست می آید . منشاء بالایی از ، از آیتم آخر تنظیم شده است ، این اجراء آسانتر است . با این وجود وقتی فرمول تابع هدف را اجراء می كنیم خواهیم دید كه آن راهی مناسب برای تقسیم هزینه میان مراحل درعرضه متوالی است . برای انجام این كار باید به یاد داشته باشیم كه هزینه تجمعی در مرحله  تنها مجموع هزینه های مستقیم انتخابی در هر مرحله است . بنابراین مثل نمونه  محاسبه می كنیم فرمول 14 این فرمول هم تراز رده هزینه موجودی دیده شده در بسیاری از چند رده تراز اول عملكرد كالاست كه كلارك و اسكارف را شامل می شود .


کتاب ، مقاله و جزوه
قيمت فايل:7000 تومان
تعداد اسلايدها:26
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی